Ονειροκρίτης εμετός - Είδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετό


ονειρο εμετος
Ονειροκρίτης Εμετός

Ονειροκριτης Εμετός

Ο εμετός στον ύπνο μας έχει διάφορες ερμηνείες.
Πάμε να τις δούμε όλες!
Καταρχάς ο εμετός σημαίνει διάφορα συναισθήματα, αρνητικά και ενοχλητικά τα οποία θέλουμε να τα ξεφορτωθούμε. Είναι ένα είδος εσωτερικής κάθαρσης. Μπορεί αυτό το διάστημα να είσαστε πληγωμένοι από κάποιον και να θέλετε να το ξεπεράσετε και να ξεχάσετε. Ακόμα σε μερικά όνειρα σε συνδυασμό μπορεί να σημαίνει ότι θα χάσετε κάποιον δικό σας, κυριολεκτικά ή μεταφορικά.

Αν δεις στον ύπνο σου κάποιον να κάνει εμετό μπροστά σου τότε θα πρέπει να γίνεις προσεκτικός γιατί σημαίνει ότι κάποιος φίλος ή συγγενής στην πραγματικότητα είναι ένας κρυφός εχθρός. Θα προσπαθήσει κάποια στιγμή στο μέλλον να σε εκμεταλλευτεί ή να σου κάνει κακό.

Αν δεις τον εαυτό σου να κάνει εμετό τότε σημαίνει ότι σύντομα στο μέλλον θα βρεθείς μπλεγμένος σε ένα σκάνδαλο πιθανότατα στην δουλειά η οποία θα βλάψει την φήμη σου.

Αν είσαι πλούσιος είναι αρνητικό και αν είσαι φτωχός είναι κάτι θετικό. Μπορεί να σημαίνει απώλεια ή κέρδος χρημάτων ανάλογα με την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι.

Αν κάνεις εμετό στον ύπνο σου από φαγητό σημαίνει ότι θα δώσεις κάτι σε κάποιον με ανάγκη.

Αν πιείς γάλα και το κάνεις εμετό σημαίνει ότι φεύγεις μακριά από την αλήθεια.

Αν πιεις αίμα και το ξεράσεις σημαίνει ότι θα μετανιώσεις για τις αμαρτίες σου.

Αν φας τον εμετό άλλου σημαίνει λεφτά και πλούτη.

Αν κάνεις εμετό στο όνειρό σου από το πολύ ποτό τότε σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά για την οικογένεια σου.

Αν γλύψεις τον εμετό σου σημαίνει ότι δεν σε νοιάζει να πληρώσεις ένα χρέος σου που μπορεί πολύ εύκολα να πληρωθεί.

Αν υποφέρεις από την γεύση και μπορείς να τον μυρίσεις τότε θα πρέπει να απολογηθείς για κάτι που έκανες πριν σε πιάσουν στα πράσα.

Αν στον εμετό σου μέσα παρατηρήσεις και αίμα τότε κινδυνεύει η υγεία σου ,αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να σημαίνει ότι θα έχεις και έναν απρόσκλητο επισκέπτη. Αν στον εμετό με το αίμα που θα δεις στο όνειρο σου, ο εμετός είναι μέσα σε κουβά τότε μiα πολύ σοβαρή ασθένεια θα ξεπεραστεί, αν όμως χύνεται στο πάτωμα τότε θα υπάρξουν σοβαρές επιπλοκές. Αν είστε ήδη άρρωστος και δείτε αυτό το όνειρο με τον εμετό και το αίμα πρέπει να επισκεφθείτε αμέσως τον γιατρό.

Αν δείτε να κάνετε εμετό καρφιά,βελόνες,  η μαύρο αίμα μπορεί να είναι σύμπτωμα μαύρης μαγείας αν πιστεύετε σε αυτά. Για να δείτε όλα τα συμπτώματα Καντε κλικ εδώ

Αν κάνεις εμετό και βγει από το στόμα σου φίδι τότε μπορεί να σημαίνει θάνατος ή την απόσταση που θα πάρεις από τον εχθρό σου. Για την ερμηνεία του ονείρου ΦΙΔΙ κάνε κλικ εδω

Αν κάνεις εμετό περίεργα αντικείμενα τότε είναι στοιχεία για τα γεγονότα που θα έρθουν στην ζωή σου.

Αν ο εμετός σου έχει χρώμα ασημί τότε προμηνύει την εγκυμοσύνη την δική σου ή κάποιου κοντινού σου.

Αν κάνεις εμετό ύφασμα ή βγαίνει από το στόμα σου σαν συνεχόμενη κλωστή τότε ένα μυστικό που έχεις από το παρελθόν θα έρθει για να σε κυνηγήσει.

Αν τον καθαρίσεις τον εμετό ή αν βοηθήσεις κάποιον που κάνει εμετό με το να του κρατήσεις το κεφάλι και τα μαλλιά πίσω τότε είναι καλό.

Αν δείτε ότι κάνατε εμετό σκουλίκια κάντε κλικ ΕΔΩ

Για την ερμηνεία του ονείρου ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


68 σχόλια:

  1. Είδα στον ύπνο μου νά κάνω εμτο ποντίκι σε κομμάτια.και ένιωθα μία πίκρα.τι είναι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ποντίκι και οι αρουραίοι στο όνειρό μας συμβολίζουν συνήθως στην αρρώστια όσο μεγαλύτερο είναι το ποντίκι τόσο μεγαλύτερος και ο κίνδυνος Ειδικά αν το ποντίκι είναι σκούρο γκρι συμβολίζει την ψυχολογική αρρώστια Ίσως περνάτε από μία πολύ άσχημη κατάσταση ακόμα και από κατάθλιψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σας είδα ότι πήγα να φτιάξω τα νύχια μου τα οποία ήταν βαμμένα σε χρώμα πετρολ και τα έκανα εμετό.επειτα τα νύχια μου μετά τον εμετό ήταν κανονικά και όχι βαμμένα.τι μπορεί να είναι?? ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου! Το χρωμα πετρολ δειχνει ενα ατομο το οποιο ειναι ειλικρινης , αφοσιωμενος και ειναι αξιος εμπιστοσυνης.το πιο πιθανο ειναι αυτο το ατομο να εισαι εσυ. Κατα την ταπεινη μου αποψη το ονειρο σου σημαινει οτι θα στεναχωρεθεις με κατι πολυ και θα αλλαξει ο χαρακτηρας σου προς το χειροτερο.θα χασεις τις αρετες σου. Το θετικο σε ολο το ονειρο τωρα ειναι οτι δεν θα κρατησει αυτη η κατασταση πολυ γιατι να νυχια σου ηταν φυσιολογικα. Δεν ηταν πχ. βρωμικα. Προσεξε οσο και να πικραθεις την συμπεριφορα που θα εχεις απεναντι στην οικογενεια σου η σε ατομα που δεν φταινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το όνειρο αυτό που θα σας πω τώρα το είδα πριν από ένα μήνα περίπου... δεν ήταν Κυριακή ήταν όμως κοντά στις μέρες του Πάσχα δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αυτό.. είδα λοιπόν ότι καθόμουν σε μια παρέα με άγνωστες για μένα κοπέλες και μάλιστα από διαφορετική χώρα η καθεμία.μιλουσαμε στα αγγλικά και έμοιαζαν να με κοροϊδεύουν όχι όμως άσχημα απλά για χαβαλε δεν καταλάβαινα τι έλεγαν όμως γελούσαν με τα αγγλικά μου επειδή ήταν χάλια!μια από τις κοπέλες μου ζήτησε να μιλήσουμε οι 2μας και μου έδεσε ένα μενταγιόν στο δεξί μου πόδι χαμηλά στον αστράγαλο ήταν πολύχρωμο χωρίς αλυσίδα μόνο το λουρί.ως ένδειξη της φιλίας μας μου είπε όλες έχουμε από ένα τέτοιο.τοτε έβγαλα το βραχιόλι που φορούσα το οποίο στην πραγματικότητα είναι δώρο γάμου μου και της το έδωσα.εκεινη άρχισε να κλαίει γιατί δεν θα με ξαναεβλεπε λέει και με αγκάλιασε τότε ήρθε μια φίλη της και την πήρε μου ζήτησε συγγνώμη που με κορόιδευαν . φεύγοντας μου χαμογέλασε και μου είπε είσαι πολύ καλή.... Και έφυγε με την φίλη της... συγνώμη για το μεγάλο κείμενο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ονειρο σου ηταν πολυ καλο. Το να " βρισκεις" ενα μεταγιόν . Στην περιπτωση σου στο εκαναν δωρο , σημαινει οτι τα πραγματα θα εξελιχθουν καλα. Αναλογα με το χρωμα δειχνει και σε ποιον τομεα της ζωης σου θα σε επηρρεασει. Στην περιπτωση σου αφου ηταν πολυχρωμο τοτε σε ολους. Το δωρο που εκανες σε γενικες γραμμες σημαινει οτι δεν πρεπει να παιρνεις βιαστικες αποφασεις και να προσεχεις τι λες. Δεν γνωριζω πως ακριβως ειναι το βραχιολι για να σε βοηθησω παραπανω. Ειναι χρυσο; εχει διαμαντια; δειχνει ομως οτι το θεμα θα υπαρχει στον γαμο σου. Το να δωρισεις σε καποιον κοσμημα ειναι σχεδον σαν το χανεις στον ονειροκριτη και δεν ειναι θετικο

      Διαγραφή
    2. Λευκόχρυσο με διαμαντακια πολύ μικρά ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας

      Διαγραφή
  7. Για σας εχω ταραχθεί πολυ.. ειδα πως στο όνειρο μου κανό εμετό μου βγαίνανε διάφορα πραγματα απο το στομα μου είχε: βρόμικο κρέας,φιδια και ολλα τα οργανα απο μεσα σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε τη συμβαίνει .. Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρρωστια βλεπω. Αργησα να σου απαντηαω. Μπορει να ειναι και οι φιλοι φιδια που λεμε. Αργησα να σου απαντησω. Αλλα ειναι σοβαρο το ονειρο σου. Στειλε αν το δεις να μου εις αν ειναι ολα με την υγεια σου καλα.

      Διαγραφή
  8. Είδα ότι κάποιος είχε κάνει εμετό σε μια σακούλα! Τι ειναι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχει σημασια καμια η σακουλα στο ονειρο σου. Δες τα συναισθηματα αν ενιωσες γευση, αρρωστια τι ενερα εκανες κτλ. Και σου απανταω αναλογα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετό με αίμα! Είμαι διακοπές και τα μαζεύω όπως είμαι να γυρίσω Αθήνα, θα αρρωστήσω βαριά σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είδα στον ύπνο μου τον άντρα μου και εμένα γυμνούς σε ένα ξένο για εμάς μερος να είμαστε ο ένας αντικριστά στον άλλον και με έναν καθρέπτη να προσπαθεί να μου δείξει το είδωλο μου και να με πείσει ότι είμαι όμορφη... ξαφνικά σηκώθηκε να φύγουμε και του ήλθε εμετός τον οποίο και προσπαθούσε να κρατήσει για να μην λερώσει τα κρεβάτια...εκείνη την ώρα άρχισα να φωνάζω την μεγάλη μου κόρη η οποία εμφανίστηκε με ένα μεγάλο πλαστικο τάπερ και του το κρατούσε για να τον βοηθήσει... ταράχτηκα και ξύπνησα...τι μπορεί να σημαίνει αυτό;;;
    Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΊΔΑ ΌΤΙ ΜΠΉΚΑ ΣΤΟ ΔΩΜΆΤΙΟ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ.... Η ΟΠΟΊΑ ΜΟΛΙΣ ΕΊΧΕ ΣΗΚΩΘΕΊ ΑΠΌ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ... ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΌΤΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ..... ΚΑΘΩΣ ΠΉΓΑ ΝΑ ΦΤΙΆΞΩ ΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΞΕΔΙΠΛΩΣΑ ΤΗ ΚΟΥΒΈΡΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΡΏΣΩ ΚΑΙ ΉΤΑΝ ΓΕΜΆΤΗ ΜΕ ΕΜΕΤΟ.... Η ΚΌΡΗ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΉΤΑΝ ΚΑΛΆ....... ΤΗ ΜΆΖΕΨΑ ΤΗ ΚΟΥΒΈΡΤΑ ΤΗΝ ΈΠΛΥΝΑ ΚΑΙ ΌΛΑ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Geia sas eida stn upno M pws prospathousa n diwksw apo to spiti M 2 vrwmika gatakia mikra p to ena to opoio Thumamai perissotero ekane emeto mesa st spiti to petaksa ap to mpalkoni k ksana gurise de Thumamai k polla alla st telos to ediwksa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα ειδα στόμα ύπνο μ ότι έκανα εμετό ψάρι ζωντανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Είδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετό σαν πράσινα μικρά αντικείμενα σαν σκουληκάκια αλλά δεν κουνιόντουσαν ταυτόχρονα ένιωθα ότι έβλεπα λευκό εμετό. Και ήθελα να βγάλω ακόμα και έβγαζα αυτά τα πράσινα το ένιωσα έντονα και ξύπνησα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα.. Είδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετο αλάτι.Κ η δια η γεύση μου ήταν αλμυρή.. Τι να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είδα στον ύπνο μου ότι ο σκύλος μου έκανε εμετό. Ο σκυλος μου είναι ανοιχτόχρωμος. Τι σημαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σας!!!Είδα στον ύπνο μου ότι μπήκαν δύο κλέφτες στον σπίτι μου οι οποίοι μπήκαν σαν φίλοι και μάλιστα τον έναν τον γνωρίζω στα αλήθεια είναι όντως φίλος μας είναι η σχέση της καλύτερης μου φίλης και κάνουμε παρέα ζευγάρια είναι καινούριος στην παρέα μας... αυτός λοιπόν ήταν ο ένας κλέφτης και πήρε την σκούπα να σκουπίσει η οποία ήταν μισό σπασμένη και την έσπασε εντελώς στο σκούπισμα.Τοτε σηκώθηκα και του είπα δεν πειράζει και την κόλλησα.τελικα δεν μας έκλεψαν κάτι από το σπίτι . ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα η σπασμενη σκουπα σημαινει λογια και καβγαδες. Θα αρχισεις εσυ την παρεξηγηση βαζοντας λογια και εκεινος θα την αποτελειωσει. Γενικα το ονειρο σου δειχνει οτι εκεινος ειναι ανεπιθυμητος.

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα, είδα όνειρο ότι έφαγα μια μπουκιά ψάρι το οποίο θυμήθηκα οτι επειδή δεν είχε καλή γεύση, ηταν χαλασμένο και άρχισα να φτυνω κάτω αρκετές φορές μέχρι να φύγει από μέσα μου η άσχημη γεύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν τρως ψαλασμενο ψαρι ή ψαρι που μυριζει ασχημα σημαινει απιστία. Η θα απιστησεις και θα το μετανιωσεις η θα απιστησουν εις βαρος σου

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα.Βλέπω επανελλημένως ότι εχω μαλλιά στο λαιμό μου και τα τράβαω να βγουν...Τι μπορεί να σημάινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου το όνειρό σου δείχνει ότι θα σε επηρεάσει πολύ μία κατάσταση. Αυτό που προσπαθείς να αποφύγεις με το όνειρό σου είναι η κριτική και τα λόγια που ασκούν για εσένα. Δεν θα Μπορείς όμως να τα ξεφορτωθείς θα σου μείνει η ρετσινιά. Πρόσεξε τις πράξεις σου γιατί καλώς ή κακώς οι άνθρωποι σήμερα και ειδικά η κοινωνία κρίνουν άσχημα

      Διαγραφή
  21. Γεια σας... λοιπόν είδα στον ύπνο μου ότι κοιμόμουν στο κρεβάτι μαζί με τον παππού μου ο οποίος έχει στην πραγματικότητα πεθάνει εδώ και χρόνια όταν ξύπνησα και τον είδα δίπλα μου χάρηκα πολύ ήταν ξύπνιος και κάτι ήθελα να τον ρωτήσω αλλά δεν κατάφερνα έτσι ώστε να με καταλάβει ούτε εγώ δεν καταλάβαινα τι έλεγα ύστερα στεκομουν μπροστά στον καθρέφτη και του μιλούσα δεν με καταλάβαινε και δεν μου μιλούσε στο τέλος αφού σηκώθηκα άκουσα έναν φίλο μου να μου ψιθυρίζει εγώ σε περίμενα και δεν ήρθες..ήταν όντως έξω στην αυλή και με περίμενε γιατί εγώ του είπα να περιμένει όμως τον είχα ξεχάσει τελείως αφού με είχε πάρει ο ύπνος δίπλα στον παππού μου το κρεβάτι ήταν το πραγματικό όπου κοιμόταν όταν ζούσε έπειτα βγήκα γρήγορα έξω να του ζητήσω συγγνώμη είχε φύγει και τον πήρα τηλέφωνο να του εξηγήσω και μου είπε ότι δεν το κατάλαβε ότι θα κοιμόμουν έπειτα είδα δυο θείες μου αυτές ζουν κ ήταν πολύ όμορφες και καλοφτιαγμένες η μία φορούσε ένα κόκκινο παλτό θα πηγαίναμε στο χωριό σε μια κηδεία ήρθαν να με πάρουν να πάμε μαζί και έψαχνα να βρω ρούχα γιατί εκεί είχε πολύ κρύο λέει κανείς μας δεν φορούσε μαύρα.μπορει να σημαίνουν κάτι όλα αυτά?? είναι λίγο ασυναρτητα όλα αυτά μεταξύ τους.οταν ξύπνησα ήμουν πολύ μπερδεμένη συναισθηματικά δεν ήξερα αν πρέπει να χαρώ ή όχι τελικά.ζητω συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επίσης να διευκρινίσω ότι ο φίλος μου αυτός είναι συνάδελφός μου στην πραγματικότητα και η αυλή του σπιτιού που με περίμενε ήταν του παππού βρισκόμουν δηλαδή στο σπίτι όπου έμενε ο παππούς όταν ζούσε (έχω μεγαλώσει σε αυτό το σπίτι με τον παππού και τη γιαγιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γεωργία καλησπέρα. στο όνειρο αυτό όλα δείχνουν το ίδιο πράγμα. Να συνειδητοποιήσει το μυαλό σου ότι κάτι έχει τελειώσει που δεν το δέχεται. δεν ξερω είτε είναι κάποια σχέση, η κάτι ασχημο που συνέβει και δεν μπορεί το υποσεινηδητό σου να το απωθήσει, είτε μια περιπετεια υγείας η δικαστική που πέρασα. ότι και αν είναι αυτό πρεπει να το ξεχάσεις. ο συνάδελφος, ο παππους, οι θειες ολοι αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν στο όνειρο σου για να σου πουν κατά κάποιο τρόπο να πας μπροστά και να συνεχίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα!!! ευχαριστώ πολύ για την απάντηση η οποία όπως πάντα είναι εύστοχη μπράβο σας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λοιπόν καλημέρα....!!!σας έχω ξαναενοχλησει για όνειρο...κι ευχαριστώ εκ των προτέρων.. λοιπόν το χθεσινό όνειρο μου το φοβάμαι λίγο είδα ότι βρισκόμουν σε ένα χώρο όπου ήταν μια γυναίκα μέσα και έλεγε το μέλλον ανάλογα με κάτι χαρτιά τράπουλας που κρατούσαμε αρχικά αυτός ο χώρος έμοιαζε με εκκλησία μπαίνοντας όμως μέσα τελικά δεν ήταν...τα χαρτιά που κρατούσα όταν μπήκα ήταν 2 10 και ντάμα όλα καρό μπαίνοντας εκεί τα χαρτιά άλλαζαν συνεχώς καθώς περιμέναμε όλοι εκείνη την γυναίκα είχε ένα ζώο σε ένα δωμάτιο με μισάνοιχτη πόρτα που έκανε την ανάγκη του και βρέθηκαν όλα επάνω μου όσο και να προσπαθούσα να καθαριστω από τα κόπρανα του ζώου ήταν αδύνατον τελικά κατάφερα να πλυθω βγαίνοντας από εκεί μέσα μπροστά μας ήταν ένα βουνό που καιγόταν μέχρι που κάηκε τελείως και όλοι τρέχαμε δεν υπήρχε καπνός ούτε μας κυνηγούσε η φωτιά αρχίσαμε να τρέχουμε όλοι στα σπίτια μας για να ετοιμάσουμε βαλίτσες να εκκενωσουμε την πόλη αφού πήγα σπίτι ετοίμαζα τα πράγματα μας κι έπαιρνα τηλέφωνο τον σύζυγό μου να τον ειδοποιήσω αυτή η περίεργη γυναίκα είχε έρθει μαζί μου στο σπίτι πηγαίνοντας στο σαλόνι έλειπε το παιδί μου μου το πήρε και είπε ότι το πήγε στο λιμάνι να κοιμηθεί κι εγώ μετά έτρεχα να το βρω φωτιά δεν είδα στον δρόμο αλλά αυτή η φωνή της έμοιαζε με μια γυναίκα που ξέρω στα αλήθεια.το παιδί μου όμως δεν το βρήκα.. όπως καταλαβαίνετε ανησύχησα πολύ πάρα πολύ.... και ακόμα ανησυχώ... έχω γενικώς μια περίεργη σχέση με τά όνειρα.. περιμένω με ανυπομονησία την ερμηνεία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεωργια τωρα το ειδα. το όνειρο σου εχει πολλα στοιχεια. δωσε μου 2 μερες να ανατρεξω στην συλλογη από τα βιβλια μου γιατι τα πιο πολλα είναι στα αγγλικα

      Διαγραφή
  26. Είδα στον ύπνο μου να τρώνε όλοι εκτός απο εμένα ψάρι μέσα σε γάλα... Πως το ερμηνευετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειδα Ειδν υπνο μου οτι μασαγα δυο πουλακια ξεπουπουλιασμενα νεκρα κ ωμα.. αρχισα να τα μασαω, υστερα ενιωσα αναγουλα κ τα εφτυσα. Δυο ηταν ιδια αλλα δε μπορω να διακρινω τι πουλια ηταν. Ξυπνησα γτ ενιωαα τοσο αηδια που αρχισα να φτυνω μεσα στον υπνο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. είδα στον ύπνο μου πως έκανα εμετό και (αν θυμάμαι ήταν καφετί) και ακριβώς από πίσω μου ο πατέρας μου να με κοιτάει χωρίς να κινείται, τι μπορεί να σημαίνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα... Είδα στον ύπνο μου ότι είχα στα χέρια μου ένα κινεζακι κατα άσπρο με άσπρα ρουχα επίσης κ μετά από λίγο ένιωσα ότι κάτι με ενοχλεί στο λαιμο κ το τράβηξα ήταν πολλές τρίχες μαζεμένες,τις οποίες όμως έβγαλα από το στόμα μου και μετά ένιωσα ανακούφιση... Πείτε μου σας παρακαλώ τι σημαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γειά σας.. είδα στον ύπνο μου ότι καθάριζα στο πάτωμα του σπιτιού μου έναν λεκε και μετά έφυγα και πέρασα μπροστά από μια εκκλησία μπήκα με μέσα να ανάψω ένα κεράκι όμως είδα τον παπά της εκκλησίας να κρατα μια κότα ήδη σφαγμενη και μαδημενη έτοιμη για μαγείρεμα!! Υποτίθεται ότι μπήκα την στιγμή που έβγαζε Λόγο ο παπάς κι εκείνος κρατούσε την κότα ανάποδα με το ένα του χέρι κ έλεγε πως ήθελε να προσφέρει σε όλους τους πιστούς από μια κότα ή και κόκορα γιατί είχε λέει πολλά και καλά και θα πρέπει να τα προτιμάμε είχα μείνει άναυδη με όλη την κατάσταση με τα κοκόρια και τις κότες που έλεγε να μας δώσει δεν πήρα όμως το σκεφτόμουν.ο παπάς δυστυχώς δεν φορούσε γιορτινά ράσα αλλά μαυρα.ευχαριστω εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σας.. είδα στον ύπνο μου ότι καθάριζα στο πάτωμα του σπιτιού μου έναν λεκε και μετά έφυγα και πέρασα μπροστά από μια εκκλησία μπήκα με μέσα να ανάψω ένα κεράκι όμως είδα τον παπά της εκκλησίας να κρατα μια κότα ήδη σφαγμενη και μαδημενη έτοιμη για μαγείρεμα!! Υποτίθεται ότι μπήκα την στιγμή που έβγαζε Λόγο ο παπάς κι εκείνος κρατούσε την κότα ανάποδα με το ένα του χέρι κ έλεγε πως ήθελε να προσφέρει σε όλους τους πιστούς από μια κότα ή και κόκορα γιατί είχε λέει πολλά και καλά και θα πρέπει να τα προτιμάμε είχα μείνει άναυδη με όλη την κατάσταση με τα κοκόρια και τις κότες που έλεγε να μας δώσει δεν πήρα όμως το σκεφτόμουν.ο παπάς δυστυχώς δεν φορούσε γιορτινά ράσα αλλά μαυρα.ευχαριστω εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα σας.... Έχω δει τρεις φορές το ίδιο όνειρο ότι βγάζω από το στόμα μου κάτι σαν έντερα δεμένα με το σκούρο χρώμα του αίματος.... Τι μπορεί να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είδα στον ύπνο μου ότι έβγαζα από το στόμα μου σαν κρέας που είχε κολλήσει Κ δεν μπορούσε να το βγάζω.... τράβαγα Κ δεν τελείωνε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είδα στον ύπνο μου ότι έβγαζα από το στόμα μου βελόνες ραψιματος χωρίς να με τσιμπάνε. Και ετοιμαζόμουν να πάω στο νοσοκομείο όταν ήρθε ο σύντροφος μου και του το είπα εκείνος με αγνόησε κι έφυγε.... Εκεί ξύπνησα. Σας παρακαλώ έχω φοβηθεί λίγο τι μπορεί να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είδα στον ύπνο μου πως τσακώθηκα με τον σύντροφο μου πράγμα που συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Στον ύπνο μου όμως τον είδα να μετανιωνει και ξαφνικα να πηγαίνει στο μπάνιο να κάνει εμετό. Στην αρχή ήταν απλός εμετός.. Οταν προσπάθησα να τον βοηθήσω να του κρατήσω το κεφάλι άρχισε να κάνει εμετό αφρούς και τρόμαξα εκανα πίσω και εκείνη τη στιγμή έκανα και εγω εμετό και όταν τον κοίταξα ξανα εβγαζε απο το στόμα του ενα πυκτο σαν κομμάτι αίμα και με Κοίταξε με ενα ύφος σαν να πεθαίνει. Τι σημαίνουν ολα αυτα? Έχω ταραχτει πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είδα στον ύπνο μου ότι μια φίλη μου έκανε εμετό πάνω στο χαλί μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είδα ότι ο αδερφός μου έσπασε με σφυρί τα τζάμια του σπιτιου σε σημείο ππυ δεν έχουμε τζάμια και τα σπασμένα γυαλια μπήκαν στο στόμα μου και τα ξερνουσα και ήμουν πολυ τρομαγμένη και είπα στη μανα μου πως δεν έσκισε κανα έντερο, δλδ τόσο Συνηδειτο όνειρο και αληθινό ήταν, σας παρακαλώ αν ξέρετε να μου πείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα. Είδα στον ύπνο μου ότι κρατούσα ένα γατάκι κ το πήγαινα κάπου κατεβαίνοντας μία μεγάλη σκάλα είδα πολλές γάτες μαύρες ήταν ξαπλωμένες κ κοιμόντουσαν. Με τρόμαξε ένα αυτοκίνητο όταν κατέβηκα από τη σκάλα αισθάνθηκα πολύ περίεργα έκανα αριστερά άφησα κάτω τη γάτα κ άρχισα να κάνω εμετό πονούσα κ έβγαζα κάτι σαν δαχτυλίδια από πόδια αράχνης μάλλον κ πνιγόμουν με αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξελαφρωσετε από κάποιο βάρος, έχει σίγουρα κι άλλες λεπτομέρειες το όνειρο σας αλλά συμβολικά θα απαλλαγείτε από κάποιο ψυχικό φορτίο που σας ταλαιπωρεί χρόνια ίσως εξαιτίας τρίτων. Την καλησπερα μου!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα κ σε ευχαριστώ για την απάντηση... το όνειρο ήταν έτσι ήμουνα με έναν πρώην μου ο άνθρωπος κάτι έφτιαχνε δεν θυμάμαι τι κ δίπλα του ήταν αυτό το γατάκι Το πήρα αγκαλιά να το πάω σε κάποιο σπίτι μάλλον περπάτησα ήρεμα κ χαλαρά σε κάποιο χωριό με το γατάκι στα χέρια έφτασα σε μία μεγάλη σκάλα τσιμεντένια όπου άρχισαν κατεβαίνω με σταθερά βήματα εκεί ήταν ξαπλωμένες μαύρες γάτες πολλές γάτες δεν με πείραξαν κοιμόντουσαν ούτε κ φοβήθηκα στο τέρμα της Σκάλας ήταν ένα φορτηγάκι με τρεις άντρες μέσα κάτι είπαν κουβεντιάξαν μεταξύ τους ή απευθύνθηκαν σε μένα δεν θυμάμαι καλά ...Εγώ τρόμαξα ταράχτηκα περπάτησα λίγο ακόμα άφησα το γατάκι κάτω κ άρχισα να κάνω εμετό βγάζοντας αυτά τα περίεργα δαχτυλίδια απο πόδια πονούσα κ πνιγόμουν το γατάκι τα έτρωγε κ αηδιάζα. ( να σου πω επίσης ότι δεν έχω κανένα θέμα με τις μαύρες γάτες ούτε το θεωρώ γρουσουζιά) Μήπως θα μπορούσες να μου απαντήσεις ξανά

      Διαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπερσ ειδα στον υπνο μ οτι εκανα εμετο αυγα ωμα τι σημαξνει μεγαλη ποσοτητα πανω απο 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα δυστυχώς το ειδα αργά το σχόλιο σας. Σημαινει οτι θα χάσετε λεφτα.Ή οτι υπάρχει μια απειλή όπου θα την καταλάβετε και θα κάνετε το " μπαμ"

      Διαγραφή
  41. Καλησπέρα σας,
    Είδα στο όνειρο μου τη Θεία μου τη Βάγια, μια ξανθιά κυρία μεγάλης ηλικίας να με φιλοξενεί στο σπίτι της. Όποιο ποτήρι έπιανα όμως να πιω νερό ράγισε από πάνω μέχρι κάτω μια μεγάλη ρωγμή. Ήταν καθαρά ποτήρια. Κάποια στιγμή έπιασα ένα διάφανο ταπερ και γέμισε πορτοκαλί φιόγκους στο πάτωμα. Τότε ήρθε μια κοπέλα που την έλεγαν Λευκή και της είπα "Μη με κοιτάς όλο ζημιές κάνω". Μετά ξάπλωσα να κοιμηθώ-στο όνειρο - και οταν ξύπνησα είχα σπασμένα γυαλιά στο στόμα.
    Ξέρετε τι σημαίνει;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι σημαινει άμα δω στον ύπνο μου πως κάνω εμετό κλαδιά από φυτά, σαν να ξεριζώνουν από μέσα μου; Και έπειτα αν με βοηθάει ένας φίλος μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *σαν να ριζώνουν από μέσα μου

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει αυτό το διάστημα στην προσωπική σου ζωή , αλλά αν κανεις εμετο κλαδιά, ξυλο κτλ σημαίνει οτι θα πάρεις για κάτι μεγάλη ανακούφιση.

      Διαγραφή
  43. Καλησπέρα σας, είδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετό και έβγαζα καλαμπόκι και αρακά....Τι μπορεί να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα είδα όνειρο ότι ήταν βράδυ και ήμουν στο σπίτι μιας φίλης μου(άλλο σπίτι έχει στην πραγματικότητα) που είχε κ μια υπέροχη πισίνα και ο 8 χρόνος γιος της έκανε εμετό στα μαλλιά μου και έτρεξα στο μπάνιο να το πλένω και αφού το έπλυνα με νερό πήγα να βάλω σαμπουάν και βλέπω τα μαλλιά μου κοκκινα ήταν χρονοσαμπουαν. Τι να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα είδα στον ύπνο μ πως έπινα αναψυκτικό και είδα πως έκανα εμετό κομμάτια γυαλιού και το έκανα τον εμετό σε κουβά αίμα δεν είδα και μου λέγαν πως θα παιυανω.εχω τρομάξει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τρομάζεις. Το όνειρο σου δείχνει καθαρά ότι όλο αυτό θα ξεπεραστεί. Και όταν μιλάμε για αρρώστια δεν σημαίνει πάντα ότι θα είναι τόσο βαριά που θα πάμε νοσοκομείο. Μπορεί να πάθεις και ένα μικρό κρυολόγημα η να έχεις έλλειψη σε βιταμίνες. Ότι και να γίνει θα ξεπεραστεί. Υπάρχει μια εκδοχή να μην αρρωστήσει εσύ αλλά κάποιο μέλος της οικογένειας σου. Σε παρακαλώ ενημέρωσε με σε 10 μέρες τι τελικά βγήκε από το όνειρο γιατί κρατάω αρχείο. Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  46. Είδα στο όνειρό μου οτι έβγαλα απ το στόμα μου ζωντανά σκουλήκια άσπρα μεγάλα με δοντάκια κοφτερά στην ακμή και τα πέταξα στο πάτωμα. Ήθελα να τα πάω για εξέταση αλλά ο γάτος μου τα έφαγε . Μετρά βγήκε έξω σε γατοκαυγά με άλλους δύο γάτους. Κατάφερα όμως να τους συμφιλιώσω και το έδειξαν ακουμπώντας τα χεράκια τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν ξέρω τι τι συμβαίνει αυτό το διάστημα στη ζωή σου για να μπορέσω να το ερμηνεύσω ακριβώς το όνειρο αλλά δειχνει εκδίκηση,ότι θέλεις να πάρεις από κάποιον, γιατί κάποιος σου έχει κάνει κακό ή θα σου κάνει σύντομα. Θα γίνει κάτι που θα σου κοστίσει πολύ και θα θέλεις να το αποβάλλεις. στην ουσία το ονειρο αυτό ,δείχνει ότι στο τέλος όλα θα λειτουργήσουν υπέρ σου ή θα πάρεις την εκδίκησή σου για αυτό που θα γίνει η Θα σταματήσει να σε πειράζει. Δεν γνωρίζω την ηλικία σου αλλά πρόσεχε τους φίλους σου, τον περίγυρό σου,τη σχέση σου ολα είναι πιθανά να γίνουν αυτό το διάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Kalhmera, μόλις είδα στον ύπνο μου ότι η πεθερά μου ήθελε να δώσει κάτι να πιει στον μικρό της γιό (και καλά φάρμακα για να γίνει καλύτερα αλλά εκείνος είναι υγιής) και εγώ που έπινα νερό εκείνη τη στιγμή βγηκα απευθείας έξω να ξεράσω αλλά ήταν καθαρός εμετός μόνο νερο και ακόμη μου έρχεται να ξεράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλησπέρα. Ειδα το πρωί ότι το γατάκι μας ήταν άρρωστο κ έκανε εμετό κ εγώ το κρατούσα να το βοηθήσω κ είχα κ ένα μικρό κουβαδακι να ξερνάει εκεί μέσα αλλά μαζί εβγαζε κ κομμάτια σαν αίμα σκούρο κ έλεγα όλα καλά θα πάνε δεν πανικό λύθηκα αλλά δεν ξύπνησα μετά κ με την καλύτερη διαθεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Είδα ότι έκανε εμετό ο φίλος μου από πολύ ποτο( να σημειωθεί αυτός δεν πίνει) κι είδα άτομα διαφορά και άγνωστα κάποια και πετάχτηκα κατευθείαν. Επίσης να σημειωθεί πως αύριο έχει ταξίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα, είδα στον ύπνο μου ότι ξερνούσα διάφορα αντικείμενα, τα οποία δε θυμάμαι, αλλά δεν ήταν φαγητό και δεν επρόκειτο για κανονικό εμετό, όπως τον ξέρουμε. Δεν ήταν υγρός, ήταν σα να άδειαζα από το στόμα πολλά πράγματα μαζί. Το έκανα πολλές φορές, πήγαινα από κάδο σε κάδο κι έκανα εμετό. Θυμάμαι ότι μου έκανε εντύπωση στον ύπνο μου ότι δεν επρόκειτο για κανονικό εμετό και αναρωτιόμουν τι στο καλό συνέβαινε, καθώς και ότι δεν αισθανόμουν καθόλου άρρωστη, αναγούλα ή ξινίλα κάνοντας το ξανά και ξανά. Τι μπορεί να σημαίνει το ονειρό μου; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ειδα στον ύπνο μου ότι έκανα εμετο σκατα με τριχες...πολύ αηδιαστικό!(βέβαια είμαι και εγκυος)και αηδιαζω με κάτι τέτοια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή