Ονειροκρίτης μωρό - Είδα στον ύπνο μου μωρό.



ονειροκριτης μωρο
Ονειροκρίτης μωρό

Δείτε τι σημαίνει όταν δείτε στον ύπνο σας μωρό.

To μωρό στο όνειρο συμβολίζει αρχικά την αθωότητα, τη ζεστασιά και τα νέα ξεκινήματα. 

Συμβολίζει την εσωτερική σας φύση η οποία είναι αγνή ή ευάλωτη.

Αν ονειρευτείτε ένα μωρό να σας χαμογελάει τότε σημαίνει ευτυχία.
Είστε ευτυχισμένοι με τις απλές χαρές της ζωή που σας δίνονται.

oneiro moroΑν βρείτε ένα μωρό στο δρόμο τότε σημαίνει ότι έχετε δύναμη και ξέρετε τι αξίζετε.

Αν δείτε στο όνειρό σας ότι ξεχάσατε κάπου ένα μωρό, τότε σημαίνει ότι προσπαθείτε να αποκρύψετε τα δικά σας τρωτά σημεία και δεν θέλετε να αφήσετε τους άλλους να γνωρίζουν τις αδυναμίες σας.  Ακόμα μπορεί να συμβολίζει και ότι έχετε θάψει μια πτυχή του εαυτού σας ή την έχετε παραμερίσει λόγω της καθημερινής ζωής και της ρουτίνας. Το όνειρο αυτό σας υπενθυμίζει να φέρετε στην επιφάνεια ένα παλιό σας ενδιαφέρον που το έχετε ξεχάσει.

Αν ονειρεύεστε ότι έχετε αγκαλιά ένα μωρό τότε σας λείπει η ζωή σας στο παρελθόν  που οι άλλοι σας νοιάζονταν και σας χρειάζονταν περισσότερο.

Στον ονειροκρίτη το να δείτε τον εαυτό σας έγκυο και να κατευθύνεστε στο νοσοκομείο για να γεννήσετε σημαίνει ότι από την ζωή σας  λείπει η σημασία και η φροντίδα την οποία χρειάζεστε. Αν είσαστε όμως ήδη έγκυος είναι το άγχος το οποίο βιώνετε σχετικά με την εγκυμοσύνη σας και την γέννα.

Στον ονειροκρίτη ένα μωρό που κλαίει συμβολίζει επίσης ότι χρειάζεστε σημασία και φροντίδα γιατί σας λείπει αρκετά. Ακόμα μπορεί να σημαίνει ότι θέλετε να πραγματοποιήσετε κάποιους στόχους που ακόμα δεν το έχετε καταφέρει. Μια τρίτη εκδοχή ενός μωρού που κλαίει στον ύπνο μας είναι η ανησυχία που μπορεί να έχουμε για το παιδί μας γιατί είμαστε υπερπροστατευτικοί.
Αν το μωρό ουρλιάζει μπροστά σε κόσμο τότε σημαίνει πως κρύβεστε πίσω από την φυσική σας ομορφιά και είστε ατημέλητη. Πρέπει να αρχίσετε να φτιάχνετε λίγο την εμφανισή σας.

Αν δεις στον ύπνο σου ένα μωράκι που πεινάει τότε το όνειρο δείχνει την εξάρτηση που έχεις στους άλλους.

Αν δεις το εαυτό σου η κάποιον γνωστό σου σαν μωρό τότε εκτός από την έλλειψη φροντίδας που μπορεί να νιώθεις ή να νιώθει ο γνωστός σου, σημαίνει ότι είσαι και ανώριμος.

Αν δεις ένα μωρό να κάνει τα πρώτα του βήματα ή να χορεύει το όνειρο σου φανερώνει τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν ή που θα έρθουν πολύ σύντομα στην ζωή σου. Το μέλλον σου φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Το συγκεκριμένο όνειρο ακόμα μπορεί να σε προειδοποιήσειγια να κάνεις και εσύ μικρά βηματάκια και να μην βιαστείς σε κάποιον τομέα της ζωής σου. Όπως πχ. τα επαγγελματικά ή τα ερωτικά σου. Αν δεις το συγκεκριμένο όνειρο ενώ έχεις ήδη παιδί συμβολίζει τις ελπίδες σου και τους πόθους σου για το μέλλον του.

Όταν στο όνειρό σου δεις ένα μικροσκοπικό μωρό τότε αυτό το όνειρο συμβολίζει τον φόβο που έχεις να ανοιχτείς στους ανθρώπους γύρω σου. Φοβάσαι να μην μάθουν τα τρωτά σου σημεία. Ακόμα αν έχεις προβλήματα ντρέπεσαι να ζητήσεις από κάπου βοήθεια και προσπαθείς να τα λύσεις όλα μόνος σου.

Αν δεις ένα νεκρό μωρό τότε σημαίνει πως κάποιο τέλος θα έρθει στην ζωή σου. Αν στο όνειρό σου προσπαθείς να το επαναφέρεις ξανά στην ζωή, δείχνει την αδυναμία σου να προχωρήσεις και να παραδεχτείς ότι είσαι προσκολλημένη σε ένα νεκρο παρελθόν.

.Αν δείς στον ύπνο σου ότι σώζεις ένα μωρό από πνιγμό τότε αρνείσαι να δεχτείς την βοήθεια άλλων.

oneiro moroΣτον ονειροκρίτη αν δεις ότι υιοθετείς μωρό διαφορετικού χρώματος τότε αντικατροπτίζει την αγκαλιά σου στην διαφορετικότητα.

Αν δεις ένα κακό μωρό στον ύπνο σου ή δαιμονισμένο συμβολίζει τον φόβο σου ή την αποκρουστικότητα που νιώθεις για κάτι καινούριο που συμβαίνει στην ζωή σου.
Αν αλλάζεις την πάνα ενός μωρού τότε σου δείχνει καθαρά πως πρέπει να κάνεις στην ζωή σου αλλαγές.

Ένα μωρό που κοιμάται συμβολίζει την ηρεμία που επικρατεί αυτή την περίοδο μέσα σου και ότι έχεις την συνείδησή σου καθαρή.

Αν δεις ότι προσπαθείς να μείνεις έγκυος τότε σημαίνει ότι αναζητάς την ολοκλήρωση. Αν προσπαθείς στην πραγματικότητα είναι οι σκέψεις που κάνεις καθημερινά και προβάλλονται στον ύπνο σου. Ενώ σε μερικές περιπτώσεις είναι και ένα σημάδι προειδοποιήσεις που σου δείχνει ότι όντως θα μείνεις έγκυος. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Της ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Αν δεις μωρά ζωάκια τότε έχεις μέσα σου ισχυρό ένστικτο το οποίο θα δυναμώνει μέρα με την μέρα.

Αν δες μωρό στο όνειρό σου να σου πέφτει από τα χέρια τότε έχεις αυτή την περίοδο μεγάλο αγχος. Και αν έχεις γεννήσει τώρα νομίζεις ότι δεν κάνεις αρκετά ή ότι δεν είσαι καλή μαμά.

Αν δεις ένα μωράκι χωρίς πόδια δείχνει μια κατάσταση στην προσωπική σου ζωή που παραμένει στάσιμη ενώ θα έπρεπε να είχε ήδη προχωρήσει στο επόμενο στάδιο.

Αν δεις ένα μωρό στο όνειρό σου και είναι παραμορφωμένο συμβολίζει ένα πρόβλημα ή μια κατάσταση το οποίο δεν έχει την κατάληξη που ήθελες να έχεις. Αν είσαι έγκυος τότε συμβολίζει τον φόβο που έχεις ότι κάτι μπορεί να συμβαίνει με το μωρό σου. Καλύτερα να επισκεφτείς τον γιατρό για να ηρεμίσεις.

Αν δεις ότι έχεις μωρό και του δείχνεις αδιαφορία τότε πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη σημασία στον εαυτό σου.

Αν δεις μωρό κοριτσάκι και είσαι γυναίκα σημαίνει ότι πρέπει κάποια στιγμή να ωριμάσεις.

Αν δεις αγοράκι και είσαι γυναίκα τότε κάποιος πρέπει να σε βοηθήσει ώστε να ωριμάσεις.

Για τους άντρες ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Τα ούρα μωρού που θα δείτε στο όνειρό σας δείχνει ότι θα πρέπει να αφήσετε τα συναισθήματά σας να πεθάνουν για να ξαναγεννηθούν καινούρια. Αν δείτε μωρό να κατουράει δείχνει μια καινούρια αρχή. Για την ερμηνεία του ονείρου ουρα κάντε κλικ εδω.



ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΡΩΣΗΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΜΩΡΟΥ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 Για να πάτε στο ευρετήριο ονείρων και να δείτε τις ερμηνειες αλφαβητικα κάντε κλικ ΕΔΩ

👍Κάντε like στην σελίδα μας πατώντας εδώ στο  ➡️FACEBOOK για να διαβαζετε όλα τα καινούρια μας άρθρα. 





45 σχόλια:

  1. Γεια σας, το ονειρο που ειδα δεν εχει να κανει με μωρο αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα ερμηνεια που ειναι πιο κοντα σε αυτο που ειδα. Στο ονειρο μου ειδα πως κοιμομουνα και οταν ανοιξα τα ματια μου αναγνωρισα την φιγουρα ενος μικρου κοριτσιου (ηλικιας γυρω στα 5-6 χρονων) να στεκεται στα ποδια του κρεβατιου μπροστα μου φορωντας ενα λευκο φορεματακι και ειχε ξανθα μαλλια μεχρι τους ωμους περιπου. Μετα απο αυτο ξυπνησα τρομαγμενη. Θα με διευκολυνατε πολυ αν μπορουσατε να δωσετε καποια ερμηνεια σε αυτο το ονειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μικρο κοριτσακι εισαι εσυ , στην παιδικη σου ηλικια. Ισως εμφανιζεται για να σου υπενθυμιση πως πρεπει να φροντισεις και να ααχοληθεις πιο πολυ με τον εαυτο σου. Πολλες φορες οταν βλεπουμε παιδακια στα ονειρα ειναι ο ιδιος μας ευατος που μας , το ασυνειδητο μας!

      Διαγραφή
  2. Καλημερα...ονειρευτηκα οτι ημουνα εγκυος πηγα γεννησα ενα υγιεις κ ομορφο κοριτσακι... μετα γυρισα σπιτι μαζι με το μωρο ολα καλα...μετα και καλα ειχε περασει ενας μηνας και ειχαν ερθει κατι φιλες μ απο μακρια να με δουν κ το μωρο...παω να φαιρω το μωρο απο το δωματιο για να το δουν το βλεπουν...το δινω στον παππου μπ ητανε εκει για λιγο γτ ειχα να κανω κατι το κατεβαζει ο παππους μ κατω μαζι με την ηιαγια μου και το μωρο αρχισε να περπαταει και με φωναζε απο το δρομο μαμα μαμα π το εβλεπα απο το μπαλκονι κ του μιμουσα κι εγω....και ηταν ακομα ενος μηνων μωρο...με λιγα λογια ητανε ενους μηνων και περπατουσε κ μιλουσε τα εκανε ολα γρηγορα...δεν ξερω τι ονειρο ητανε αυτο...ειμαι παντρεμενη αλλα δεν εχω ακομα παιδακια..ουτε προσπαθω να αποκτησω ακομα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω ειδα ενα μωρο μεσα σε ενα καροτσακι που το τραβουσα. Επειτα σταματησα επαιζα μαζι του και αυτό χαμογελούσε. Ηταν πολυ ομορφο και χαρούμενο.ηταν αγορακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας είδα στον ύπνο μου ότι γέννησα σε ένα περίεργο δωμάτιο δεν ξέρω αν ήταν νοσοκομείο και ήμουν χαρουμενη αλλά μετά μου το πηραν με το ζόρι και γω φωναζα το μωρό μου τι σημαίνει;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα την γυναίκα μου να γεννάει δύο υγιέστατα και υγιεί ανεπτυγμένα σύνθημα κοριτσακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είδα την γυναίκα μου να γεννάει δύο υγιέστατα και υγιεί ανεπτυγμένα σύνθημα κοριτσακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειδα το μωρο του κουμπαρου μ να κοιμαται διπλα μου με καταξανθα μαλλια σαν αγγελος μολις ξυπνησε φωναξε τον μπαμπα της..πηγα να την παρω αγκαλια και εκλαιγε και ο πατερας της κοιμοταν στην κουζινα..τι μπορει να σημαινει? Πειτε μ γιατι μολις γεννηθηκε το κοριτσακι και ανησυχω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας, η μητέρα μου ειδε εμένα με ένα μωρό (νεογέννητο) τι ερμηνεύει ακριβψα αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας είδα ότι το μωρό μου έπεσε από το κρεβάτι στο κενό δεν είδα τιποττ άλλο φοβήθηκα και ξύπνησα αμέσως τι ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα θα ηθελα να ρωτησω. Εγω ειδα στον υπνο μου το μωρακι μου να σηκωνεται & να περπαταει. Ειναι σχεδον 6 μηνων. Να ανησυχησω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι να μην ανησυχήσεις απλα εχεις σκεφτει αυτην την μερα πολλες φορες

      Διαγραφή
  12. Καλησπέρα σας είδα στον υπνο μου ότι βρισκόμουν σε μια γέφυρα που είχε σπάσει από δύο πλευρές και μέσα σε ένα αυτοκίνητο ήταν μια οικογένεια είχε δύο μικρά παιδιά ένα 2-3 χρόνων και έναν 4-5 μηνών και η μάνα επειδή έκλαιγαν και τα 2 μου έδωσε το μικρό και μόλις το πήρα στην αγκαλιά μου σταματησε κατευθείαν να κλαίει και ήταν τόσο όμορφο (αγοράκια ήταν και τα 2 μωρα) στο εν το μεταξύ έξω είχε αρχίσει και χιόνιζε και είχε άρχισει και έκανε πάγο τότε η μάνα μου έδωσε το παιδί και μου είπε να το σώσω και πέσαμε μέσα την θάλασσα για να το παω στην άλλη άκρη και ενώ ήταν ήρεμη η θάλασσα στο σημείο που βουτήξαμε ήταν τόσο βρώμικη σαν να είχαν ρίξει πετρελαίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας ειδα στον υπνο μου ενα νεογγενητο μωρο σε τραπεζι και γυρω μου ατομα θαρεις και ηταν σαν μια βαπτιση και τους ειπα πως θελω αυτο το μωρο και μια γυναικα με κοιταξε με γλυκο βλεμμα και μ χαμογελασε το ιδιο και το μωρο τι ειναι αραγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαντηστε μου σας παρακαλω

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείς για κάτι. Το όνειρο σου είναι πολύ καλό.οταν βλέπεις γιορτή φαγοπότι κτλ σημαίνει ότι μόλις πέρασες μια πολύ δύσκολη περίοδο. Στην οποία ίσως πεινασες, ειχες οικονομικα προβληματα κτλ. Τωρα σιγά σιγά θα το ξεπεράσεις. Το μωρο μου είχες να σου χαμογελάει σημαίνει ότι διαγράφονται καλές αλλαγές. Ίσως άνοδος των οικονομικών, λύση προβλημάτων ή καινούριος ερωτας

      Διαγραφή
  14. Γεια σας..Στο όνειρο μου ειδα ότι ήμουν κάπου και ήθελα να φύγω από το παράθυρο αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορούσα και εδία ότι είχε κόσμο έξω από το παράθυρο που κάτι θέλανε να πιάσουν κλείνω το παράθυρο απο την μια πλευρά και βλέπω ένα μωρό που κρεμόταν ανοίγω το παράθυρο από την άλι πλευρά και το πιάνο τό μωρο και το βάζο μέσα τον ροτισα αν είναι καλά και γελούσε και έχω την εντύπωση ότι μου είπε ναι ...τι σημαίνει αυτό το όνειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημερα...εγω ειδα στον υπνο μου πως κραταγα ενα παιδι μιας φιλης κ το κοιμηζα κ το εβαλα σε Κούνια. .ηταν ηρεμο δεν εκλαιγε..τι ειναι αυτο;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγω ειδα τις θειες μου να κρατανε το ανιψιο μου στα χερια αυτο ειναι πραγματικα μωρακι 5 μηνων και λεει οτι μου ειπαν αντε παρτον εσυ τωρα στην αγκαλια σου τι μπορει να ειναι αυτο το ονειρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η μητέρα μου είδε δύο μωρά το ένα δικο μου καθώς δεν έχω παιδιά κ το άλλο της αδερφής ούτε εκείνη έχει...ξέρω ότι τα μωρά είναι στενοχώρια ισχύει...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σας..είμαι Μιρελα έχω στη ζωή μου δύό παιδιά κόρες 13 και 9 και τα λατρεύω :) :) <3! Θέλω όμως μια απάντηση σε κάτι όνειρα που βλέπω και ξανά βλέπω συνέχεια σχεδόν το ίδιο όνειρο ... ':( / .. Είδα στο όνειρο ένα μωρό κορίτσι .. να το είχα αφήσει κάπου αλλού... Μετά το αναζήτηω κλέγοντας και να το πάρω στην αγκαλιά μου να θέλω να το σώσω να το κρατήσω εγώ ... ':( και δεν με αφήνουν κάποιοι άνθρωποι να με ακολουθούνε ... Το μωρό να καλύψει το κρατήσα στη αγκαλιά μου δεν ήθελα να μου την πάρουν .. Όμως βρίσκομουν σε μέρει ερημιά :( μεγάλως φόβος και στεναχώρια είχα .. Συνέχεια άνθρωποι να προσπαθουν να μου το πάρουν από δίπλα μου ':( ... Και είδα το άντρα που ήθελαμε να κάνουμε ένα παιδί και το βλέπω μια κοντά μια μακάρια .. Όμως δεν του ανέφερω τίποτα για το παιδί και έτσι προσπαθώ να το σώσω μόνη μου το παιδί μου' :(.. Αυτό το όνειρο το βλέπω συνέχεια Τρίτη φορά μες σε ένα μήνα ... :( και πάντα τρέχω σε όνειρο σε μέρη ερημιά και να βλέπω μπέρδεμενα πράγματα το κόσμο να καταστρέφετε από θάλασσα και πέφτοντας βουνά ... :' (!!! Θέλω μια απάντηση πάνω σε αυτό αν γίνεται σας παρακαλώ!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπερα σας ειδες εχθες στο ονειρο μου ενα μωρακι στο κρεβατι μας του αντρος μου και το δικο μου μας χαμογελουσε ηταν πολυ γλυκο αγορακι το επαιζα το χαιδευα το φιλησα μετα το βλεπω λιγο σαν να μεγαλβσε και το ειχα σε καροτσακι και το εβγαλα απο το καροτσακι να περπατησει και κεινο ετρεχε και επαιζε μες την τρελη χαρα τι να ειναι αραγε μπορειτε να μου πειτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημερα.. ειδα οτι ημουν με τον άνδρα μου εξω απο το πατρικο μου και πηγαιναμε να δουν το νεογεννητο μωρο μας οι γονεις μου κ καποιοι συγγενεις . Το μωρο κοιμοταν μεσα σε ενα γκρι καροτσι Και ολοι μας ημασταν πολυ χαρουμενοι.. τι μπορει να σημαινει;; να συμπληρώσω οτι εδω κ αρκετους μηνες προσπαθουμε για μωράκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα .Το όνειρό σου είναι πάρα πολύ καλό. Πιστεύω ότι το μωράκι θα έρθει σύντομα. Γενικά όταν βλέπεις στο όνειρό σου ένα νεογέννητο και ειδικότερα αν είναι δικό σου τότε συμβολίζει καινούργιες και πολύ ευχάριστες αλλαγές που έρχονται σύντομα στη ζωή σου. Οι οποίες θα είναι πάρα πολύ θετικές και χαρούμενες. Το όνειρο μπορεί να σχετίζεται με διάφορους τομείς της ζωής σου. Αλλά από τη στιγμή που μου λες ότι προσπαθείς για μωράκι τότε αυτό έρχεται. Έρχεται όμως με δυσκολία. Τι εννοώ ότι ενώ το καροτσάκι είναι ένα πολύ θετικό όνειρο και ειδικά όταν το κρατάς κοντά σου και δεν σου φεύγει το χάνεις το χρώμα γκρι συμβολίζει το άγχος και τη μοναξιά . Φρόντισε να διώξεις το άγχος από πάνω σου για να έρθει και το μωράκι σου πιο γρήγορα. Εκτός από το άγχος μπορεί να συμβολίζει και μία δυσκολία. Ίσως θα πρέπει να επισκεφτείς έναν γιατρό εξειδικευμένο αν η προσπάθειές σου δεν πραγματοποιηθούν σύντομα . Ίσως να πρέπει να πάρεις κάποιες βιταμίνες η μία πολύ μικρή θεραπεία για να έρθει αυτό το το μωρό . Δεν συμβαίνει όμως τίποτα το σοβαρό οπότε μη φοβάσαι αυτό το μωρό όπου να ναι θα ρθει Σου εύχομαι τα καλύτερα

      Διαγραφή
  21. Αλίκη ευχαριστώ πολυ για την απαντηση σου!!! Απο άγχος ειμαι φουλ για διαφορους λόγους. Μακάρι να έρθει συντομα οπως λες να μας γεμισει χαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα.. ειδα ενα ονειρο που με εχει τρομαξει πολύ. Κοίταζα το λευκό μου σφραγισμα σε πανω δοντι μου(που υπαρχει κ στη πραγματικοτητα) κ ξαφνικα μου επεσαν 4 η 5 δε θυμαμαι ακριβως δοντια ενωμένα τα οποια μετα κρατούσα στο χερι. Τα δοντια ηταν κατασπρα κ δεν υπήρχε καθολου αιμα. Πηρα αμεσως τον οδοντιατρο κ μου ειπε να παω να βαλουμε αλλα. Επισης ενιωθα σα να βγαινουν καινουρια δοντια μεσα απο τα ουλα μου.. Παιδιά τι σημαινει;;; εχω ακουσει οτι τα ονειρα με δοντια δεν ειναι καλα κ συμβολιζουν θανατο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αν δεις όνειρο ότι ένας συγγενείς σ που έχει πεθάνει σ δίνει ρούχα για ένα μωρό τη σημαίνει....?Μ είπε πάρε αυτά τότε για το μωρό....κ δεν έχουμε μωρό..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα είδα στον ύπνο μου ότι η 11χρονη κόρη μου έκανε μωρό και ότι το μωρό βρισκόταν στην οικογένεια που τη φιλοξενούσε και καλά( στο όνειρο)... Στη πραγματικότητα είναι πάντα μαζί μου ...και σε αυτό το όνειρο μου λέει πως ο γιος αυτής της οικογένειας τη πείραξε...εχω αναστατώθει πολυ...τι σημαίνει άραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kalispera kego eida Ena moraki sto oniro mou ke akousa mia foni na mou lei giati to ekanes afto tora tha eitan tesaron xrono ke eki tromaja ke jipnisa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! δεν κατάλαβα το όνειρό σου. Αν μπορεις περιεγραψε το μου ξανα από την αρχη

      Διαγραφή
  26. Είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν σε ένα σπίτι με δύο κοπέλες και μετά ήθελα να φύγω και δεν μου έλεγαν που είναι η έξοδος , τις κοπέλες αυτές τις γνώριζε στην πραγματική ζωή. Εν τέλη βρήκα και τον αδερφό της μιας μετά στο σπίτι και μου έλεγε κουλά. Μετά λέει βγήκα από το σπίτι αλλά δεν θυμώνουν τίποτα και μετά από κάποιο καιρό είδα την μια με τον αδερφό της λέει με ένα καροτσάκι με δύο παιδιά και εγώ ήμουν σίγουρη ότι ήταν δικά μου και δεν μπορούσα να θυμηθώ τι είχε γίνει και δεν ήμουν έγκυος όταν ήμουν σπίτι τους απλά ήμουν σίγουρη ότι μου είχαν πάρει τα παιδιά. Μετά ξύπνησα γιατί χτύπαγε το τηλ μου και ήταν η άλλη κοπέλα που είδα στον ύπνο μου ήθελε να με ρωτήσει κάτι. Με αυτές τις δύο κοπέλες στην πραγματική ζωή δεν έχω τίποτα, δεν είμαστε φίλες απλά γνωστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα.εχω καιρό τώρα που βλέπω συνεχώς το ίδιο όνειρο. Δεν βλέπω εγκυμοσύνη αλλά βλέπω ότι γενναω ένα όμορφο αγοράκι και το φωνάζω με το όνομα άγγελος. Είναι πανέμορφο και συνεχως γελάει και δεν το αφήνω από την αγκαλιά μου καθολου. Νοιώθω τόσο ευτυχισμένη που το λέω σε ένα φίλο με τα εξής λόγια. " είμαι τόσο ευτυχισμένη που επιτέλους έκανα αγόρι τώρα νοιώθω ολοκληρωμένη δεν φαντάζεσαι με τι λαχτάρα το περίμενα αυτό το μωρο αλλά και τι φόβο είχα μην είναι πάλι κορίτσι.. (στην πραγματικότητα έχω ειδι δύο κορίτσια) βλέπω πρώτη φορά τον εαυτό μου να λάμπει από χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημερα.. είδα στον ύπνο μου ένα μωρό μέσα σε ένα καρότσι στη μέση του πουθενά να με κοιτάει με γουρλωτα μπλε μάτια ήταν καθαρό, ανέκφραστο και πολύ όμορφο απλά με κοίταζε και εγώ το πήρα μαζί μου..δεν ήταν δικό μου δεν ξέρω καν πως βρέθηκε θυμάμαι μόνο ένα λευκό φόντο κ αυτό το μωρό που με στιγμάτισε.. τι μπορεί να σημαίνει; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα, είδα στο ύπνο μου ότι είχα ένα μωρό στα χέρια μ μάλλον αγοράκι (μπορεί να το βρήκε στο δρόμο μόνο του ή μικρή μ αδελφή κ ν μου το έφερε) και δεν ακούσαμε ότι χάθηκε ή τπτ τέτοιο κ εγώ λέει ήθελα να το κρατήσω κ πήγαινα χαρούμενη..επίσης πρέπει να το κρατισα 1 η 2 μέρες σπίτι και ο σύντροφος μου δεν μου είπε κάτι. Το μωράκι ήταν χαρούμενο μαζί μου κ στο τέλος με φώναξε μαμά μου. Κ με κάποιον άνθρωπο συζητούσα ότι πρέπει να το δηλώσω στην αστυνομία κ (σκευτομουν ότι δεν ήθελα αλλά δεν μπορούσα να είμαι εγωίστρια) το είδα σήμερα ξημερώματα Τετάρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλησπέρα. Ειδα στον υπνο μου οτι γύρισα στο πατρικο μου κ πανω στο κρεβατι που κοιμόμουν οταν ημουν μικρη ειδα τον ανδρα μου να ειναι δακρυσμενος και να παιζει με ενα μωρακι.. τα δακρυα ηταν χαρας κ το μωρο αγορακι. Τους πηρα αγκαλιά κ μετα παιζαμε κ οι 3 μαζι.. το μωρο ηταν νεογέννητο η λιγων ημερων... τι μπορει να σημαινει;; Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγω ειδα στον υπνο μου οτι εκανα ενα μωρο αγορακι πολυ πανεμορφο και οτι το ειχα σε ενα καροτσακι και ειδα κοσμο γυρω μου το πηρα αγκαλια και δν το αφηνα με τιποτα. Δεν ηθελα να το αφησω γιατ το περιμενα πως και πως. Τη ειναι αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειδα ενα ονειρο οτι ειχα ενα κοριτσακι μικρης ηλικιας και ειπε το αγορι μου μπαμπα..θελω να πω βεβαια οτι ειμαι ανυπαντρη..τι να σημαινει αυτο?ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα σας.
    Θα χρειαστώ βοήθεια καθώς δεν μπορώ να βρω ερμηνεία για το όνειρο μου.
    Αρχικά ήμουνα σε ένα σπίτι ντυμένη και έπρεπε να φύγω γιατί είχα δώσει ραντεβού με την αδερφή μου. Έφτασα στον ηλεκτρικό που ήταν σε κάτι χωράφια με χρυσαφένια σταχια αλλά συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει να πάρω την σακούλα με τα ρούχα που είχα αφήσει στο σπίτι.. καθώς γυρνούσα πίσω είδα ένα παιδάκι αγοράκι να με ακολουθεί... Ξαφνικά βλέπουμε ένα γέροντα με ένα παιδάκι να κλαίει και να τραβάει το αγοράκι που ήταν μαζί μου και έχασα το αγοράκι.. το έψαχνα και βρέθηκα να κρατάω εναν ανάποδο σταυρό να βλέπω το αγοράκι πολύ σκοτεινό να έρχεται κατά πάνω μου και να λέω απεταξαμην και βοήθεια. Παρακαλώ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος; Τι σημαίνει όλο αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα! Είδα στον ύπνο μου ότι είχα ένα μωράκι ημερών σε κούνια που κοιμόταν...χαμογελούσε αλλά κοιμόταν! Το φίλησα...και μετά μπήκαν δύο αδέσποτες γάτες στο δωμάτιο μια μαύρη και μια πορτοκαλι και τις κυνηγούσα να τις διώξω...τις έδιωχναν και ξανά έμπαιναν...έτους έφυγαν είχαν κατουρήσει μέσα στο δωμάτιο με το μωρό. Τι μπορεί να σημαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είδα ότι μια γνωστή που τώρα γέννησε... γέννησε σιαμαια μωρά κολλημένα μεταξυ τους, το ένα είχε μόνο ένα μάτι μια πλευρά τα κρατουσε αγκαλιά και κοιμηθηκαν γαλήνια στην αγκαλιά της. Στο όνειρο είδα και τον πατερα των παιδιων Μιχάλη τον λενε και τα μωρά ήταν κατάξανθα σαν την μάνα τους.... Και όλα αυτά σε ένα δωμάτιο άδειο σχεδόν τι μπορεί να συμβολίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα είδα ότι πήρα στα χέρια μου το μωρό μιας θείας μου για να το ηρεμήσω το οποίο είχε βαλαντωσει από το κλαμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την περίοδο έχεις τρομερό άγχος.Δεν ξέρω το γιατί εσύ το ξέρεις.Το όνειρο δείχνει ότι κάτι κρύβει.Αλλα δεν θα πρέπει να φοβάσαι γιατί έχεις τρομερή εσωτερική δύναμη

      Διαγραφή