**ΦΑΣΗ 191 (ΖΥΓΟΣ 11°): ΈΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ.**
**ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΟ: Προβλήματα που συνοδεύουν τη μετάδοση της γνώσης σε ένα ιδιαίτερο πολιτισμικό πλαίσιο.**
Αυτό είναι ένα αρκετά ιδιόμορφο σύμβολο για αυτή τη φάση της διαδικασίας και αποκαλύπτει μια κάπως χιουμοριστική προσέγγιση σε ό,τι μπορεί να επιτύχει το ανθρώπινο μυαλό σε αυτό το στάδιο. Ωστόσο, δεν υπάρχει κάποιος ουσιαστικός λόγος να μετατραπεί η εικόνα σε καρικατούρα ή να εξιδανικευτεί με την αναφορά σε έναν «καλό γέρο καθηγητή». Αντίθετα, πρέπει να αναλύσουμε την εικόνα για να ανακαλύψουμε τα βασικά της στοιχεία.
Ο καθηγητής έχει ασχοληθεί τόσο πολύ με τα βιβλία, που έχει καταπονήσει τα μάτια του· σε εποχές που οι διπλοεστιακοί φακοί δεν χρησιμοποιούνταν ευρέως, έπρεπε να κοιτάζει πάνω από τα γυαλιά του για να δει τους μαθητές του. Το σύμβολο, επομένως, αποκαλύπτει δύο πτυχές της κατάστασης του «καθηγητή» — δηλαδή, την ικανότητα να μεταδώσει στη νέα γενιά το τεράστιο σύνολο της γνώσης που έχει συσσωρευτεί από το παρελθόν. Η ανάγκη απορρόφησης αυτής της τεράστιας ποσότητας γνώσεων από βιβλία επηρεάζει τόσο το μυαλό όσο και τα μάτια· για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ταραχώδους νεολαίας, ο δάσκαλος σε κάποιο βαθμό πρέπει να κοιτάζει πάνω από αυτή τη γνώση και να βλέπει τους μαθητές του απλώς ως ανθρώπους.
Αυτό είναι το πρώτο σύμβολο στην τριακοστή ένατη πενταπλή ακολουθία. Στο διανοητικό επίπεδο, ασχολείται με τη διδασκαλία της συσσωρευμένης συλλογικής γνώσης και το πρόβλημα που θέτει η απόκτηση αυτής της γνώσης. Αυτό είναι το νόημα της **ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ** — μια διαδικασία που δεν πρέπει να συγχέεται με την «εκπαίδευση».
1. Κένταυρος - Μισός άνθρωπος, μισός άλογο, οπλισμένος με τόξο και βέλος
Αυτή η ερμηνεία αποδίδει ένα άτομο με διπλή φύση, ικανό να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του στις περιστάσεις, υιοθετώντας αρετές και ελαττώματα άλλων για λόγους διπλωματίας. Το άτομο αυτό μπορεί να καθοδηγείται πότε από υψηλές φιλοδοξίες και πότε από ταπεινά ένστικτα. Μια σημαντική πτυχή είναι ότι ο πατέρας του ατόμου μπορεί να πεθάνει νωρίς ή να είναι άγνωστος. Αυτή η μοίρα υποδηλώνει εναλλαγή και ασταθή πορεία.
νας αρχαίος βοσκός με ραβδί, στέκεται στη μέση του κοπαδιού του
Αυτή η ερμηνεία συμβολίζει ένα άτομο με σοφία και αγάπη για την αγροτική ζωή. Είναι μια μοίρα που προσφέρει πρακτική σοφία για την καθημερινότητα και δείχνει έναν άνθρωπο που αγαπά τη ζωή στη φύση. Το άτομο αυτό είναι καλά προσαρμοσμένο σε έναν απλό, γήινο τρόπο ζωής και μπορεί να ωφεληθεί ζώντας σε ορεινά τοπία.
4. 10-11 Μοίρα του Ζυγού: Ηλεκτρολόγοι και εργασία σε ταινίες
Αυτή η μοίρα ευνοεί άτομα που εργάζονται σε τομείς όπως η ηλεκτρολογία ή ο κινηματογράφος, και μπορεί να δείχνει ενδιαφέρον για την παιδική φροντίδα, την υγιεινή ή την κοινωνική υπηρεσία. Μπορεί επίσης να υπάρχουν προβλήματα με τα νεφρά.
5. Σύμβολο: Ένα κοράκι με έναν μεγάλο αρουραίο στο ράμφος του
Αυτή η εικόνα υποδηλώνει ότι το άτομο μπορεί να δέχεται επιθέσεις από εχθρούς, αλλά έχοντας επίγνωση της δύναμής του, περιμένει υπομονετικά μέχρι οι αντίπαλοί του να εξαντληθούν. Αυτή η μοίρα δίνει υπομονή, διπλωματία και ικανότητα να κατανοεί και να αντιμετωπίζει αντιπάλους. Είναι ένα σύμβολο πρόκλησης και ανθεκτικότητας.
6. Μοίρα της απομόνωσης
Το άτομο που επηρεάζεται από αυτή τη μοίρα τείνει προς την απομόνωση, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις. Μπορεί να ασχολείται με τις χαμηλότερες κοινωνικές τάξεις είτε μέσω της δουλειάς του είτε από προσωπικό ενδιαφέρον, όμως συχνά νιώθει κατωτερότητα, κάτι που επηρεάζει τις επιλογές του. Η προσπάθειά του δεν οδηγεί συνήθως σε μεγάλη πρόοδο, ενώ είναι πιθανό να υποστεί κριτική ή περιορισμούς.
7. Φλογερή επιρροή του Τοξότη
Αυτή η μοίρα δίνει ώθηση για δράση, εφευρετικότητα και συνεργασία. Το άτομο έχει την τάση να ηγείται σε νέες επιχειρήσεις και μπορεί να επιτύχει μεγάλα επιτεύγματα μετατρέποντας τα όνειρα σε πραγματικότητα. Είναι ανεξάρτητο, διορατικό και απολαμβάνει την ύπαιθρο, τον ανοιχτό έρωτα και τα σπορ.
8. Υπομονετικό και συμπαθητικό άτομο
Το άτομο αγαπά τη δικαιοσύνη και εργάζεται για αυτήν, όμως αυτό προκαλεί αντιδράσεις και αντιπαλότητα από άλλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου