Πως να βάψω τα μαλλιά μου γκρι

Καλησπέρα κορίτσια! Ήθελα πολύ να βάψω μόνη μου γκρι τα μαλλία μου. Ο τίτλος του άρθρου είναι κάτι που έψχαχνα πολύ συχνά στο google να σας πω την αλήθεια! Αφού πάντα μου άρεσαν τα γκρι μαλλια.
Το θέμα είναι ότι έψαχνα πολύ γιατί δεν υπήρχε μια σελίδα με σαφή οδηγίες στο ελληνικό  ίντερνετ και ποιες βαφές ακριβώς να χρησιμοποιήσεις και είπα να μοιραστώ τα φώτα μου και τα πειράματα μου μαζί σας.
Επίσης όσες βαφές έβλεπα δεν κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα και προτίμησα να βρω μόνη μου την λύση.
Τα έχω βάψει 2 φορές τα μαλλιά μου γκρι (θα υπάρξει και τρίτη κάποια στιγμή), με διαφορετικές βαφές και διαφορετικά αποτελέσματα. 

Προβληματίστηκα ιδιαίτερα καθώς όσα βιντεάκια έβλεπα στο διαδίκτυο με φωτογραφίες καθώς στα περισσότερα βάζανε ντεκαπάζ και εκτός του ότι είμαι κατά της ντεκαπάζ δεν ξέρω και τις οδηγίες να χρησιμοποιησω ντεκαπάζ . Εκτός αυτού τα μαλλια μου είναι αρκετά ταλαιπωρημένα.

Τα δικά μου μαλλιά είναι ξανθά που κιτρινίζουν λίγο αλλά μην ανησυχείτε υπάρχει και η λύση να τα κάνεις ξανθά χωρίς ντεκαπάζ. 

Αυτό είναι το χρώμα που έχω στα μαλλά μου συνήθως. Το φυσικό μου όπως βλέπετε είναι καστανό σκούρο. Μην σας ξεγελάει η φώτο είναι όντως σκούρο


Για να τα βάψετε ξανθά όσες δεν τα έχετε θα χρησιμοποιήσετε τις βαφες Koleston Perfect Blonde και θα προσέξετε το νούμερο της βαφής να ξεκινάει από 12. Και η καλύτερη επιλογή είναι να πάρετε το 12/81 που σπάει την κιτρινίλα και τα γκριζάρει λίγο τα μαλλιά από μόνο του.

Θυμηθείτε να πάρε 40% οξυζενέ για να ανοίξουν τα μαλλιά σας αρκετά. Τις βαφές αυτές δεν θα τις βρείτε σε supermarket παρά μόνο σε μαγαζιά με καλλυντικά που πουλάνε και βαφές.

ΓΚΡΙ ΜΑΛΛΙΑ 1

Την πρώτη φορά που έβαψα τα μαλλιά μου γκρι η οποία ήταν τον προηγούμενο χειμώνα χρησιμοποίησα τις εξής βαφές σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του βίντεο που ακολούθησα.


                              1. Wella Koleston Perfect 0/81     -   1 σωληναριο  (60 ml)
                               2.Wella Koleston Perfect 12/96   - μισό σωληνάριο (30 ml )
οξυζενέ 10% vol  - 90 ml 

Τα ανάμειξα μεταξύ τους και έβαψα τα μαλλιά μου -ΜΗΝ ΒΑΨΕΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΡΙΖΑ! θα ξανθύνει! Αφήστε την άβαφτη. Την βαφή την άφησα πάνω για 45 λεπτά περίπου . Ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες και θα έχετε τα μαλλιά σας σε λίγο γκρι!
Μην αφήσετε την βαφή παραπάνω από 45 λεπτά γιατί υπάρχει κίνδυνος αν τα μαλλιά σας είναι ταλαιπωρημένα να γίνουν μερικές τούφες προς το μπλε.

Την πρώτη βαφή για να μην πω ψέμματα δηλαδή την   1. Wella Koleston Perfect 0/81  δεν την βρήκα στο κατάστημα που πήγα και μου έδωσε το αντίστοιχο χρώμα σε άλλη εταιρία.

Την δεύτερη τώρα δηλαδή την   2.Wella Koleston Perfect 12/96  είναι πολύ σημαντικό να πάρετε την συγκεκριμένη. Γιατί την είχα πάρει πιο παλιά σκέτη και ήταν ξανθό ροζέ. Ισσοροπεί και σπάει το μπλέ της πρώτης βαφής έτσι ώστε να σας βγουν τα μαλλιά γκρι - ασημί.

Το αποτέλεσμα της πρώτης προσπάθειας ήταν αυτό!

γκρι βαφη μαλλιων

ΓΚΡΙ ΜΑΛΛΙΑ 2 (σσ. βγήκαν ανθρακί)

Καθώς να σας πω την αλήθεια το πρώτο χρώμα έφυγε μέσα σε 20 ήμερες και καθώς μου αρέσουν τα πειράματα είπα να τα κάνω την επόμενη φορά ανθρακί. Σκούρο . Πρόσφτατα χωρισμένη και είπα να τολμήσω κατι διαφορετικό για να πηγαίνει σετ με την ψυχολογία μου.
Αυτή την φορά έψαξα μόνη μου στο ίντερνετ για βαφές και βρήκα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με βαφές στα Γιάννενα τις οποίες τις είχε σε προσφορά από 9 γύρω στα 6 ευρώ την μία.
Χάρηκα πολύ γιατί τα παρήγγειλα το απόγευμα και την επόμενη μερα το πρωί τις είχα ήδη.

Παρείγγειλα αυτές τις 2 βαφές .
Η μία γκρι ανοιχτό και η άλλη γκρι σκούρο σχεδόν μαύρο.

1.schwarzkopf igora royal slate grey
2.schwarzkopf igora royal grey light

Στο ίντερνετ για να τις αγοράσετε θα κάνετε την εξής αναζήτηση στην μπάρα στο google
''schwarzkopf igora silverwhite"


Εβαλα μισό σωληνάριο από την μία μισό από την άλλη και την διπλάσια ποσότητα σε οξυζενέ δηλαδή 1 προς 1. Τα άφησα 1 και μισή ώρα αφού ξεχάστηκα!!!!! Μην ακολουθήσετε το παράδειγμα μου να τα αφήσετε το πολύ 50-55 λεπτά καθώς το οξυζενέ μπορεί να σας καταστρέψει τα μαλλιά. 
Εγώ το οξυζενέ που πήρα για τα μαλλία μου ήταν σε κρέμα και καλής ποιότητας οπότε δεν φοβήθηκα και ιδιαίτερα καθώς το συγκεκριμένο δεν επηρρεάζει τα μαλλιά. 
Και είναι αυτό είναι λίτρο και είχε γύρω στα 9 ευρώ.


Να σας πω την αλήθεια βγήκε υπερβολικά σκούρο και αν δεν θέλετε κάτι τέτοιο μην το τολμήσετε. Αρκεστείτε στην light grey ή βάλτε 20% vol οξυζενέ αντί για 10% για να ανοίξουν πιο πολύ.
Βέβαια δεν με χάλασε ιδιαίτερα το χρώμα αφού το προηγούμενο χρώμα μου ήταν ξανθό και ξέρω πλέον ότι σε κάθε λούσιμο η βαφή θα φευγει και τα μαλλιά μου θα ανοιγουν.

Επίσης δεν ήμουν τόσο σχολαστική με το βάψιμο καθώς είχα ένα σκύλο που συνεχώς εκλαιγε και γκρίνιαζε με αποτέλεσμα να εχω αφήσει μερικά ξανθά :P

γκρι βαφή μαλλιών

Θα ξανακάνω πείραμα κάποια στιγμή και θα ανεβάσω να δείτε τα αποτελέσματα.
Μέχρι τότε καλή επιτυχία!!!






14 σχόλια:

  1. Τελικα ειναι καλύτερη αυτη η βαφη απο την κολεστον;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κράτησε το χρώμα πολύ περισσότερο. Αλλά ήταν και πιο σκούρο. Αλλά το χρώμα των μαλλιών μου μετά δεν επανήλθε στο αρχικό του ξανθό και μη θέλοντας να βάψω όλο το μαλλί για να ανοίξει για είναι φθαρμένο. το έβαψα σκούρο καστανό. Αυτή την περίοδο πειραματίζομαι με σκούρες αποχρώσεις

      Διαγραφή
  2. Τελικα ειναι καλύτερη αυτη η βαφη απο την κολεστον;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η εμπειρια μου απο προσπαθειες για γκρι μαλλια: ειχα μαυρα βαμμενα (3αρι) για παρα πολλα χρονια. καποια στιγμη αποφασισα να τα βαψω γκρι ανοικτο γιατι εχω σχεδον 60%ασπρο μαλλι πλεον. ξεκινησα λοιπον να κανω ξεβαφη.μετα απο 15-20 φορες ξεβαφες απεκτησα κιτρινοξανθα μαλλια.με τις ξεβαφες δεν πειραχτηκε καθολου η τριχα.επισης ο καλυτερος συνδιασμος ειναι ο 12/89 jean iver με silver toner οποιασδηποτε εταιριας(1/2+1/2).η σβαρζκοφ ειναι η χειροτερη γιατι μου ξεραινει απιστευτα το μαλλι. η ζαν ιβερ τα μαλακωνει/ γυαλιζει κ δεν τα ξεραινει καθολου. φυσικα το σαμπουαν σιλβερ απαραιτητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το τελευταίο σου πείραμα τέλειο!!! Άψογο αυτό το χρωμα το λατρεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να πετύχει το τελευταίο το αντράκι, τι απόχρωση πρέπει να έχουν τα μαλλιά ότι το πέρασμα της βαφης;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι κοριτσι από ξανθο τα εκανα. σιγουρα θα βρεις στο ιντερνετ βιντεο πως να τα κανεις από μαυρο η από καστανο γκρι. αλλα τωρα είμαι εγκυος και δεν μπορω να τα βαψω

      Διαγραφή
  6. Η ριζα τ χρωμα ηταν στ δευτερο χρωμα που εχεισ;φυσικοτο καστανο σου;η ηταν ξενθο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα.θα ηθελα να ρωτησω μηπως ξερεις.εχω βαση καστανο σκουρο.εχω πολλα χρονια ολα τα μαλλια ξανθο πολυ ανοιχτο ανταυγειες.θελω να τα κανω καστανα γκρι.μηπως ξερεις αν πρεπει να παρω μια γκρι κ μια ψυχρο καστανο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο άρθρο και πάρα πολύ κατατοπιστικό!! Σου πάει πάρα πού αυτό το χρώμα και ειδικά μετά την 2η απόπειρα, νομίζω σε γλύκανε ακόμα περισσότερα! Τώρα με τον "εγκλεισμό" πρέπει αναγκαστικά να βαψω τα μαλλιά μου μόνη μου και το άρθρο σου με έχει βοηθήσει πάρα πολύ! Θα ήθελα την συμβουλή σου.Έχω αρκετά ανοιχτή επιδερμίδα και σκεφτόμουν να πειρματιστώ τώρα λίγο, καθώς δεν προκειται να με δει και κανεις σύντομα τουλάχιστον! Δεν ξέρω ποια από όλες αυτές τις διαφοερετικές βαφές μαλλιών που υπάρχουν είναι η καλύτερη.. έχω βρει αυτήν εδώ την απόχρωση https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/mallia/vafes/loreal-paris-excellence-intense-00000072859/ που έχει αυτό το ωραίο χάλκινο και σκέφτομαι να το δοκιμάσω! Τι λες;; τώρα έχω σκούρα καστανα μαλλιά σαν βάση!Ωραία δεν θα ήταν μια τέτοια αλλαγή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπάρχει κάτι σε φυτικές βαφές που μπορείτε να μου προτείνετε για γκρι? Είδα το korres 6 αλλά είναι ανδρικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το φυσικο μου χρωμα ειναι καστανο με πολλες ασπρες τριχες..για να βγει τοτο χρωμα οπως την πρώτη φωτο σου να χρησιμοποιησω την κολεστον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή