Δίαιτα Ντουκάν - 2η Ημέρα - Απώλεια 1,1 κιλά

2Η ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΙΤΑ ΝΤΟΥΚΑΝ

Χάλια όταν λέμε χάλια ,χάλια.
Είμαι πραγματικά παράδειγμα για αποφυγή!
Χθες πίτουρο βρώμης δεν έφαγα.. Δεν είχα αγοράζει ακόμα.
Σήμερα λογικό δεν έιχα τι να φάω το πρωί.
Έμεινα νηστική.
Τα προιοντα για την δίαιτα ντουκάν είναι πανάκριβα.
Και όλες οι συνταγές για γλυκά που ψάχνω για την φάση 1 της επίθεσης για να ξεγελάσω την πείνα μου, έχουν μέσα γιαούρτι και τυρί κρέμα που δεν τρώω ΤΙΠΟΤΑ από τα δύο...
Είμαι παράδειγμα προς αποφυγή τέλος. Ζω με τσιγάρα, λίγο κρέας (σήμερα έφαγα 3 καλαμακια χοιρινο - αφαιρεσα το λιπος, με καφέ με ζαχαρίνη και κοκα κόλα λάιτ.
Νερό δεν μπορώ να πιω με τίποτα. Δεν μου αρέσει η γεύση του.
Ξέρω ξέρω.... Έχω τσακωθεί με πολλους που μου λένε ότι το νερό δεν έχει γεύση...
Έλα που εγώ την καταλαβαίνω και με το παραπάνω...
Λοιπόν ζυγίστηκα μετά το μεσημεριανό. 1.1 κιλά απώλεια.
Δηλάδή από 76.5 πήγα στα 75,4...
Το εμαιλ επιβεβαίωσης για να παραγγείλω τα bolero δεν μου έχει έρθει ακόμα και εγω βράζω στο ζουμί μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου