Δίαιτα Ντουκάν - Πρώτη Φάση *Επίθεση* - Ημέρα πρώτη!

H δική μου προσπάθεια με την δίαιτα Ντουκάν ... !

Το προσωπικό μου ημερολόγια για την δίαιτα Ντουκάν μέρα με την μέρα!!!

Α ΦΑΣΗ - ΕΠΙΘΕΣΗ - Γιούυυυυργγγιααααα!!!! ΠΟΛΕΜΟΣΣΣΣ

16 Μαίου 2016 Σήμερα!

1.Πρώτη μέρα της δίαιτας Ντουκάν

Ανέβηκα στην ζυγαριά και μου ήρθε κόλπος. 76.5!
 Ήμουν σίγουρη... Ενώ τα ρούχα μου μου ήταν κομπλέ καθως πάντα μου άρεσαν τα ελαστικά και τα φαρδιά παντελόνια , το πρόσωπό μου ήταν φράπα...
Πρέπει να χάσω οπως και δήποτε 20 κιλά για αυτό την Α φάση θα την κάνω 6-7 μέρες

Από το πρωί το στομάχι μου ήταν σαν στρείδι!
Πεινούσα πολύ. Ήπια 2 ελληνικούς με ζαχαρίνη να καμουφλάρω την πείνα μου.

Το μεσημέρι έφαγα μισό ψητό κοτόπουλο παιδάκια. Είναι απόγευμα και έχω λυσσάξει. Πήγα στο lidl και πηρα σόδες, coca cola light, τόνους, αβγά, γαλοπούλα και μουστάρδα ντιζόν. Το βράδυ θα πάω να πάρω και το πίτουρο βρώμης από τον βασιλόπουλο και γάλα 0% να κάνω κρέπες να φάω με γαλοπούλα.

Πάλι καλά που καπνίζω αλλιώς δεν θα την πάλευα.

Α επίσης βρήκα ότι με την Ντουκάν επιτρέπονται και οι χυμοί bolero.

Ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.bolerodrinks.gr/ θα παραγγείλω ένα ανάμεικτο πακέτο!

Τα λέμε άυριο φιλιά!!! Και καλή δύναμη!!!

2 σχόλια:

  1. http://natofao.blogspot.gr/2011/12/2008-bolero-34.html το είδα και τρόμαξα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμ. έχεις δίκιο από την μία αλλά μεγάλες εταιριες οπως πχ ο χαιτογλου προμήθευαν την bolero. φαντάσου τι υπήρχε στον μακεδονικο χαλβα που πιστεψε με κατανάλωσαν πολλοί Έλληνες. Κάποιο διάστημα η bolero είχε κλείσει και ξεκίνησε ανανεωμένη με άλλους προμηθευτές. Μην φροβάσαι αυτούς που έχουν ήδη πιάσει γιατί θα τους ελεγχουν συνέχεια. Αυτους που δεν έχουν πιάσει ακόμα να φοβάσαι...

      Διαγραφή