Δίαιτα Ντουκάν- 3η ημέρα - απώλεια 1,1 κιλά

Πάμε στην τρίτη μέρα, το παράδειγμα προς αποφυγή που σας έλεγα? Εγώ ?
Ε χτες την έβγαλα με χορινές μπριζόλες λαιμού... 3 για την ακρίβεια... Θα ανεβάσω κάποια στιγμή και την συνταγή.
Και μισή κρέπα βρώμης... Ενισχυμένη όμως με γαλοπούλα σε φέτες....
Και μισό μπουκάλι zero.
Από χτες δεν έχασα ούτε γραμμάριο.. Δεν με πειράζει γιατί ζυγίστηκα βράδυ, σκασμένη από φαγητό και κοκα κόλες συν ότι έχω περίοδο 2η ημέρα...
Λύσσαξα όμως για γλυκό όλη μέρα.
Λοιπόν πήρα την bolero τηλέφωνο για τους χυμούς γιατί email επιβεβαίωσης δεν πήρα. Και το σήκωσε και μια ευγενέστατη κοπέλα και έκανα την παραγγελία... Και το καλό της υπόθεσης? Θα τα έχω όλα άυριο!!!
Παράγειλα 43 (!) γεύσεις για 1,5 λιτρο νερό, δηλαδή 80 λίτρα χυμό - σκόνη είναι που γίνεται φρουτοποτό - μόνο με 16 ευρώ και 40 λεπτά.... ! Το τηλ παραγγελιών είναι αυτό! 2294 098 638 
Να αυτά παράγγειλα!
Καραενθουσιάστηκα!
Άυριο θα έχω και το πρώτο review των χυμών!
Θα μου πείτε τώρα χυμοι στην πρώτη φάση δίαιτας ντουκάν?
Ε ναι! γιατί δεν έχουν μέσα φρόυτο, μηδέν ζάχαρη και θερμίδες!
Και για αυτούς που δεν πίνουν νερό είναι η νο.1 επιλογή!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου