Δίαιτα Ντουκάν - 4η Μέρα - Απώλεια 1,6 κιλά

Χτες το βράδυ ζυγίστηκα . Έχω χάσει συνολικά 1,6 κιλά. Από τα 76.5 είμαι 74.9 με 2η μέρα περίοδο.
Πρωί δεν ζυγίζομαι. Είμαι σαν ζόμπι. Ούτε που χτενίζομαι ... Την βούρτσα για τα μαλλιά να φανταστείτε την έχω στο αμάξι...
Χτες έφτιαξα για μεσημέρι ομελέτα με γαλοπούλα και τυρί ζεμύθα 1%. Γεύση τυριου δεν κατάλαβα πάντως...  Και το βράδυ έφαγα μισό κοτόπουλο στα κάρβουνα ...! Αυτά... Α ήπια και χυμό bolero...
Που να σας τα λέω είναι τέλειο!!!! Δοκίμασα καρύδα ( η αγαπημένη μου γεύση) και επειδή ήταν τόσα πολλά και δεν ήξερα ποιο να πρωτοδιαλέξω έβαλα το χέρι μέσα, ανακάτεψα και έπιασα το ρόδι! Και τα 2 ήταν τέλεια. Πολύ δυνατή γεύση οπότε καλύτερα να τα αραιώσετε σε 2 λίτρα νερό και αρκετά γλυκά! Ότι πρέπει γιατί τώρα με την περίοδο είχα λυσσάξει για γλυκό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου