Ονειροκρίτης Νυφικό - Είδα στον ύπνο μου ...

ονειρο νυφικο
Ονειροκρίτης νυφικό 




Τι σημαίνει όταν στο όνειρό σου δεις νυφικό?


Για αρχή θα πρέπει να ξεχωρίσετε αν στο όνειρό σας είδατε νυφικό ή άσπρο φουστάνι,γιατί οι ερμηνείες των όνείρων είναι αρκετά διαφορετικές.

Είναι πολύ σημαντικό να διαβάστε και το άρθρο για την ερμηνεία του ονείρου ΝΥΦΗ καθώς πολλές ερμηνείες για το νυφικό θα τις βρείτε εκεί .ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΥΦΗ



Αν φοράς στο όνειρό σου άσπρο νυφικό σε γάμο σημαίνει ότι μπαίνεις σε μια διαδικασία αξιολόγησης της σχέσης σου με τον σύντροφό σου ειδικά αν το νυφικό είναι το πιο δυνατό σημείο του ονείρου.

Αν δεις ότι παρευρίσκεσαι σε ένα γάμο και κάποιος άλλος παντρεύεται και φοράει το νυφικό σημαίνει ότι ζηλεύεις το συγκεκριμένο άτομο. Αν δεν γνωρίζεις την νύφη τότε σημαίνει ότι νιώθεις πως δεν αξίζεις τίποτα.

Αν δεις τον εαυτό σου να φοράει νυφικό ,ενώ βρίσκεσαι σε χώρο στον οποίο δεν φοράνε νυφικό, τότε το όνειρο αυτό τονίζει την αυτοπεποίθησή σου και την αίσθηση ότι ξέρεις τι αξίζεις.

Αν ονειρευτείς μαύρο νυφικό συμβολίζει την πίεση και τον φόβο που δεχθείς για να πάρεις μια τελεσίδικη και σημαντική απόφαση.

Αν δεις στο όνειρό σου ότι ψάχνεις για νυφικό σημαίνει ότι προσπαθείς κάπου να ταιριάξεις.

Αν δεις να σου δίνει η μητέρα σου νυφικό σημαίνει ότι θα σε βοηθήσει στην παρούσα σχέση σου.

Αν δεις νυφικό λερωμένο τότε συμβολίζει τσακωμούς.

Αν στο όνειρό σου κάποιος άλλος σου λερώνει το νυφικό στο μέλλον αυτός ο άνθρωπος θα σε προδώσει. 

Το κόκκινο νυφικό που θα δεις στον ύπνο σου σημαίνει ότι πρέπει να ανεχθείς μια άσχημη κατάσταση. Εναλλακτικά σημαίνει ότι θα πάρεις μια απόφαση εξαπατώντας και λέγοντας ψέμματα σε άλλους.

Το μπλε νυφικό δείχνει πνευματική ελευθερία και ανανέωση. 

Το κίτρινο νυφικό στο όνειρό σου σημαίνει ότι κάποιον ζηλεύεις παράφορα. 

Το ροζ νυφικό , αν δεν είσαι ήδη ερωτευμένη, δείχνει ότι θα ερωτευτείς σύντομα.  Αυτός ο έρωτας θα είναι στοργικός και αθώος. 

Αν δείτε στο όνειρό σας μαύρο νυφικό τότε κάτι που νόμιζες ότι ήταν καλό θα αποδειχθεί κακό και αρνητικό.

Το χρυσό νυφικό που θα δεις στο όνειρό σου σημαίνει πλούσιο γάμο με γερές ρίζες. 

Αν φορέσεις στο όνειρό σου νυφικό και το νυφικό είναι πάνω σου πολύ μεγάλο, τότε ο γάμος για εσένα δεν σου ταιριάζει.

Αν το νυφικό που φοράς είναι πολύ μικρό, τότε σημαίνει ότι σε νοιάζει πολύ η εξωτερική σου εμφάνιση. Εκτός αυτού δείχνει ότι δεσμεύεσαι στους στόχους σου. 

Αν δεις νυφικό και θάνατο το ίδιο όνειρο, σημαίνει ότι κάτι σε "πνίγει" στην ζωή σου. Πιθανών να μάθεις κάτι και να βρεθείς σε ισχυρό σοκ. Ειδικά αν δεις μία νύφη να φοράει νυφικό σε κηδεία τότε οι ελπίδες σου θα καταστραφούν από κάποιον δικό σου. 

Αν ράβετε εσείς ή ίδια ένα νυφικό τότε δεν πρέπει να αποκαλύψετε σε κανέναν τα σχέδιά σας γιατί θα σας τα καταστρέψουν. Ότι κάνετε να το κάνετε κρυφά. 

Αν δεις στο όνειρό σου να πετάς ένα νυφικό στα σκουπίδια κάποιος δικός σου θα σε απογοητεύσει.

Αν δεις κάποια γυναίκα να σου ζητάει να φορέσει το νυφικό σου τότε θα εξαπατηθείς. Αυτό το όνειρο δείχνει κάθε είδους απάτη αλλά και απιστία.

Αν το νυφικό έχει βαθύ ντεκολτέ τότε θα κάνετε τα πάντα για να μπείτε στην υψηλή κοινωνία. Ακόμα και σχέση με κάποιον που δεν θέλετε. 

Αν δείτε να φοράτε νυφικό και να είστε ανάμεσα σε πλήθος τότε θα κάνετε στο μέλλον πολλές ερωτικές σχέσεις 

Αν φοράτε νυφικό και έρθει κοντά σας κάποιος άγνωστος τότε έχετε έναν κρυφό θαυμαστή. 

Αν ψάχνετε νυφικό και σας είναι δύσκολο να διαλέξετε τότε θα έχετε αμφιβολίες σχετικά με την ερωτική σας ζωή. Αν είστε ΝΥΦΗ και ρωτάτε την γνώμη του γαμπρού για το νυφικό 
τότε έχετε πολλούς θαυμαστές στην ζωή σας και είστε αρεστή σε πολλούς. 

Αν δείτε την κόρη σας να φοράει νυφικό τότε θα έχετε οικογενειακές χαρές. 

Αν δείτε πολλές κοπέλες μαζί να φοράνε νυφικά θα έχετε τεράστια ευτυχία στην οικογενειακή σας ζωή. 

Ένα πολύ σεμνό νυφικό που θα δείτε στον ύπνο σας δείχνει ότι έχετε πολύ μεγάλη δεξιότητα στο να καταλαβαίνετε ποτέ ο άλλος λέει ψέματα οπότε είναι πολύ δύσκολο κάποιος να σας εξαπατήσει. 

Ένα νυφικό με πολύ μεγάλη ουρά ή πολύ μακρύ δείχνει ότι θα αποκτήσετε μια εμμονή. 

Αν το νυφικό είναι κοντό δείχνει ότι έχετε ευχέρεια στην σκέψη και μπορείτε να λύσετε κάθε είδους πρόβλημα. 

Αν το νυφικό είναι από δαντέλα περιμένετε ένα καινούργιο φλερτ. 

Αν το νυφικό είναι βαμβακερό δείχνει επιτυχία στα επαγγελματικά σας. 

Αν το νυφικό είναι μάλλινο μια ευχή σας θα πραγματοποιηθεί.

Αν το νυφικό είναι από χαρτί σύντομα θα σας κάνουν ένα δώρο. 

Αν το νυφικό είναι από γούνα και ακριβά κοσμήματα θα αποκτήσετε λεφτά. 

Αν φοράτε νυφικό το οποίο σας κάνει να φαίνεστε παχιά τότε θα αποκτήσετε χρήματα. 

Για να πάτε στο Ευρετήριο Ονείρων και να βρείτε τα όνειρα που σας ενδιαφέρουν με αλφαβητική σειρά κάντε κλικ στο ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΕΙΡΩΝ Α-Ω

Ακολουθήστε μας στο Facebook για να βλέπετε τα νέα μας!

Αναζητάτε απαντήσεις στο μέλλον; Οι προβλέψεις ταρώ είναι οδηγός σας προς το μυστήριο της ζωής! Ανακαλύψτε το τι επιφυλάσσει το μέλλον μέσα από τις κάρτες του ταρώ. Είτε αναζητάτε συμβουλές για την αγάπη, την καριέρα ή την προσωπική σας ανάπτυξη, οι προβλέψεις ταρώ μπορούν να φωτίσουν το δρόμο σας.

Με τη βοήθεια ενός έμπειρου αναγνώστη ταρώ, θα εξερευνήσετε τα βάθη της ψυχής σας και θα ανακαλύψετε προοπτικές που μπορεί να μην είχατε σκεφτεί ποτέ. Κάθε κάρτα έχει ένα μήνυμα να σας μεταδώσει, μια συμβουλή ή μια προειδοποίηση που μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε στη ζωή σας με σιγουριά και αυτοπεποίθηση.

Είτε πρόκειται για ερωτικά ζητήματα, επαγγελματικές ευκαιρίες ή πνευματική ανάπτυξη, οι προβλέψεις ταρώ μπορούν να σας δώσουν τις απαντήσεις που ψάχνετε. Επικοινωνήστε με έναν από τους ειδικούς μας σήμερα και ανακαλύψτε το τι σας περιμένει στο μέλλον!

Τιμή συνεδρίας από 10 ευρώ !!!!!

Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε μήνυμα στην σελίδα μας εδώ ή στο facebook εδώ 







31 σχόλια:

  1. Καλησπέρα. Εγω είδα ότι ετοιμαζόμουν για τον γάμο κι ενώ φορούσα το νυφικό μου ξαφνικά κοίταξα το σώμα μου και φορούσα το κόκκινο φόρεμα που πήρα για τον γάμο του αδερφού μου και μετά ξανά νυφικό. Και μετά είδα πως με εμπόδιζαν να πάω στην εκκλησια γιατι ο γαμπρός δεν ειχε πάει γιατί μέθυσε και άργησε και με έκαναν βόλτες με το νυφικό αμάξι! Μπορείτε να δώσετε κάποια ερμηνεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια φίλη μου είδε πως φορούσα νυφικό με δαντέλα κ μακριά ουρά. Δε θυμάται αν ήμουν χαρούμενη η λυπημένη. Επίσης ήταν παρούσα εκείνη κ ένας ξάδερφος της πεθαμένος. Εγώ όταν το είδα ήμουν παντρεμένη, αλλά μετά από 2 μέρες υπέγραψα το διαζύγιο. Τι σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το όνειρο συμβολίζει ένα καινούργιο κύκλο στη ζωή και όσο πιο όμορφο ήταν το νυφικό σου τόσο πιο καλό θα σου κάνει αυτό το διαζύγιο στο τέλος. Τώρα σε σχέση με τον ξάδερφό σου για να μπορέσεις να αποκρυπτογραφήσεις στο όνειρό σου πρέπει να σκεφτείς τι σχέση είχες μαζί του. Από την στιγμή που ένας νεκρός δεν σε συμβουλεύει ή δεν σου μιλάει στο όνειρό σου τότε η σχέση που είχατε όταν ήταν εν ζωή θα σου δείξει τι θα σου φέρει αυτή η καινούργια μεγαλη αλλαγή. Δηλαδή ο ξάδερφος σου π.χ. ήταν μεγαλύτερος σου και σε προστάτευε? τότε στην καινούργια σου ζωή θα βρεις προστασία από έναν μεγαλύτερο άνθρωπο. Κάνατε με τον ξάδερφό σου παρέα ? τότε μετά την αλλαγή θα διευρύνεις τον κοινωνικό σου κύκλο. Τον αγαπούσες πολύ ? τότε θα βρεις την αγάπη. Εννοείται πως το όνειρο αυτό συσχετίζεται με το διαζύγιο που πήρες. Αλλά από την στιγμή που το νυφικό ήταν καλοφτιαγμένο πλούσιο και καθαρό τότε αυτοί η απόφαση ήταν για το καλό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδα στον ύπνο μου ότιετοιμαζα μια φίλη μ να φορέσει το νυφικό της και να φτιάξει τα μαλλιά της. Την ίδια μέρα παντρεύουν κ εγώ ο γάμος θα γινόταν στις 9 εγώ είχα πάει στο τραπέζι με τους καλεσμένους μιλούσα μαζί τους είπα να ετοιμαστώ να πάω στο γάμο μ αλλά έπρεπε να πάω σπίτι μου να βαφτω να φτιάξω τα μαλλιά τρέχω γρηγορά έξω βλέπω το αυτοκίνητο του γαμπρού μπαίνω μέσα κ του λέω να με πάει σπίτι μ να ετοιμαστώ αλλά η ώρα είχε περάσει ήταν 1 πάρα κ γάμος δεν έγινε. Την πρόταση γάμου μου την είχε κάνει πρώην σύντροφος μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ είδα ότι έκανα πρόβα για να φορέσω ένα όμορφο νυφικό σα καλεσμένη σε ένα γάμο φίλης, τελικά το ξέχασα την τελευταία μέρα και πανικοβληθηκα πως θα πάω στο γάμο .. Και έτρεχα να το πάρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Gia sas egw ida tin melusa gineka mou me nifiko xarume.. Ti simeni?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα για έναν άντρα το να βλέπει στο όνειρό του μία νύφη σημαίνει ότι μέσα στο μυαλό του ετσι πρέπει να είναι η γυναίκα του και να έχει τις ανάλογες αρετές, για εσένα τώρα που είδες τη μέλλουσα γυναίκα σου νυφη και χαρούμενη πάνω από όλα σημαίνει ότι είσαι πολύ σίγουρος για την επιλογή σου και είναι ότι χρειάζεσαι μέσα στη ζωή σου η επιλογή σου είναι πολύ καλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα η φίλη μου με είδε να φοράω μαύρο νυφικό.... Είμαι έγκυος και φοβαμε.... Είναι κακό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας!!!μια φιλη μου με ειδε με την μαμά μου σε μια παραλία και οι δύο νύφες πολύ όμορφες και χαρούμενες και στην μέση της θάλασσας υπήρχε ένα κρεβάτι!!!Η μαμά μου πέθανε πριν 40 μέρες να σημειώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας εγώ είδα μαύρο νυφικό με διαμάντια και ένα άσπρο νυφικό στο όνειρο μου τι συμβολίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειμαι παντρεμενη και ειδαενα ομορφο νυφικο πουθα φορουσα εγω για να παντρευτω καποιον που δεν ξερω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα εγώ ειδα πως έψαχνα ένα νυφικό λευκό που ήταν σε κουτί υποτίθεται δεν ξέρω για ποιο λόγο το ήθελα αλλά ούτε το φορούσα ούτε ξέρω αν υποτίθεται ότι το ήθελα για τον εαυτό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συμπληρώσω ότι είναι ήδη παντρεμένη και με ενώ μωράκι δύο μηνών

      Διαγραφή
  14. Είμαι παντρεμένη το ύπνο μου είδα ένα Άγνωστο όποιος Σαν χαρακτήρας ήταν ωραίος και σε αυτόν θα παντρευόμουν κάποια στιγμή βλέπω να φοράω νυφικό και μία άγνωστη μου λέει βάλε λαστέξ σκυλιά σου πετάγεται πολύ άσχημα και όντως κοιτάγαμε στο καθρέφτη ήτανε χάλια στεναχωρήθηκα Τι να σημαίνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας ειδα ενα τοσο ομορφο ονειρο ημουν μονη μου φορουσα νυφικο και ενα μπουκετο ασπρα λουλουδια και ερτρεχα ευτηχισμενη στο δρομο εξω απο ενα κτηριο μπορει να ηταν εκκλησια και ετρεχα προς εναν αντρα φιλο χαρουμενη σαν να ειχα να πω ευχαριστα νεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μια φίλη είδε πως ακύρωσα πρόβα νυφικού και μου πρότεινε να πάει εκείνη,εγώ πρόκειται να παντρευτώ και είναι η κουμπάρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ είδα ότι ενώ ετοίμαζα τη βάφτιση της κόρης μου οι φίλες μου για κάποιο λόγο μου ετοίμαζαν γάμο έκπληξη με τον σύζυγό μου και τους έλεγα πως γίνεται αφού είμαστε ήδη παντρεμένοι. Μου είχαν διαλέξει και το νυφικό το οποίο με είδα να το φοράω μόνο στην πρόβα δεν έφτασα ποτέ στην εκκλησία γιατί ξύπνησα. Ήταν λευκό και υπέροχο και ένιωθα πολύ όμορφα όταν το φορούσα. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό το όνειρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σας είδα ωδυο φιλικά μου ζευγάρια που είναι παντρεμένη να ξαναπαντρευονται οι νύφες ήταν πολύ όμορφες και χαρούμενες όμως με μαύρα φορέματα και μέσα στην εκκλησία είχαν τραπέζια με κεράσματα πηγαίνοντας στον γάμο είχε ρίξει στον δρόμο πολύ χαλάζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς απιστία μου μυρίζεται. Ενδέχεται και χωρισμός. Μακάρι να βγω ψεύτρα.αν βγει κάτι τέτοιο σε παρακαλώ ενημέρωσε με γιατί κρατάω αρχειο

      Διαγραφή
  19. Εγω είδα το αγορι μου να μου κανει δωρο ένα πολύ όμορφο σατέν νυφικο τι είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημαίνει ότι το αγόρι σου θέλει να είσαι εντάξει και να περνάς καλά. Και ότι είναι σαν αγόρι πολύ καλός και σου συμπεριφερεται καλά. Ακόμα σημαίνει ότι εσύ θέλεις η σχέση σας να γίνει πιο σοβαρή και να κατασταλάξεις

      Διαγραφή
  20. Είδα ότι φορούσα μαύρο νυφικό χωρίς να είμαι σε εκκλησία για γάμο και ξαφνικά απο κάπου εμφανίστηκαν αίματα. Είμαι διαζευγμένη με δύο παιδιά και εχω μια σχέση σχεδόν 2 χρόνια. Εχω τρομοκρατηθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειδε η κορη μου οτι φορουσε λευκο νυφικο και λευκο βελο που εκρυβε το προσωπο της και ηταν στη κηδεια της γιαγιας της, που εχει ηδη πεθανει. Μπορειτε να με βοηθησετε στην ερμηνεια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδα ότι ήμουν ταξίδι με άγνωστο άνδρα σε γκρουπ κ μετά είδα ότι έστρωνα στο σπτι μου (το τραπέζι προίκα της μητέρας μου) με άσπρο κεντητό ωραίο τραπεζομάντηλο..τι σημαίνει σας ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημέρα σας, είδα οτι πανδρευόμουν μια πρώην μου (μικρής διάρκειας σχέση) και φόρεσα νυφικό και σε μια φάση λέω τι φοράω? είμαι αντρας..
    τι μπορεί να σημαίνει όλο αυτό το αλλόκοτο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είδα ότι παντρευόμουν φορούσα άσπρο όμορφο νυφικό και ήμασταν χαρούμενοι με το αγόρι μου(δεν είμαι παντρεμένη αλλά μου έχει κανεο πρόταση γάμου) και χορευαμε όλοι μαζί στο γλέντι αλλά την ώρα που χορευαμε έσπαςα ένα ποτήρι καταλαθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή