Δοκιμάσαμε και μας άρεσε.. Μανό elixir 4G.



Σήμερα πήγα σε ένα μαγαζάκι εδώ στην περιοχή μου που πουλάει επαγγελματικά ήδη μακιγιάζ και κομμωτικής. Πήγα να πάρω την βαφή μου για τα μαλλιά και το μάτι μου πηγαίνει σε ότι γυαλίζει σαν αυτό της στρουθοκάμηλου. Είχε έναν τοίχο γεμάτο με μανό και αυτά που μου έκαναν πραγματική εντύπωση ήταν η σειρά 4G της elixir. Είχε μέσα το μανό στρας και παγιετάκια και μου φάνηκαν τόσο πυκνά που το αγόρασα να το δοκιμάσω. Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι οι εξής. Δεν είναι άσχημο να το δοκιμάσεις σε "γυμνό" νύχι αν και θέλει 4-5 στρώσεις για να δείξει. Και δεν στεγνώνει σε 60 δευτερόλεπτα όπως ισχυρίζεται παραπάνω . Αλλά θέλει το πρώτο χέρι γύρω στα 2,5 με 3 λεπτά και εννοείται ότι όσο πιο πολλά χέρια το περνάς τόσο αργεί περισσότερο να στεγνώσει. Για αυτό βάλτε το όταν ξέρετε ότι θα κάθεστε καμιά ωρίτσα για να μην βρεθείτε προ εκπλήξεως. Σε βαμμένο νύχι 2 στρώσεις ήταν υπέραρκετές . Έβαλα σαν βάση το μωβ σκούρο για να δείξει κάτι σε στυλ γαλαξία. Δύο στρώσεις με το Εlixir ήταν αρκετές για να δείξει το νύχι. Μισή ώρα βέβαια πριν την φυσικοθεραπεία μου ούτε να τα λιμάρω δεν πρόλαβα αλλά τεσπα ... Διάλεξα το νούμερο 351. Με ροζ παγιετές, μαύρες και μικρά ασημί στρασάκια. Σίγουρα όταν ξαναπεράσω από το μαγαζάκι θα πάρω και άλλα με παρόμοια εφέ. Η τιμή του 3 ευρώ τα οποία μου φάνηκαν μηδαμινά για αυτό το καινούριο εφέ που είδα στα νύχια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου